Administratiu/va-Recepcionista amb suport comercial
-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Administratiu/va-Recepcionista amb suport comercial
Administració i gestió
Funcions a realitzar
Empresa dedicada a la fabricació de maquinaria d’extracció d’aire necessita una persona amb perfil administratiu ni d’atenció al client.
TASQUES
Atenció telefònica a través de centraleta
Enviament de catàlegs, mostres i seguiment de mercaderies
✍️ Registre de visites i organització de reunions (clients, proveïdors, transport)
️ Demanats de material promocional, regals i material d’oficina
Presentació Model Intrastat davant l’Agència Tributària
Actualització i suport del portal de clients PREK
Gestió de devolucions, incidències i cerca d’ofertes de transport
Arxiu documental (factures, albarans, bancs, agències, etc.)
✉️ Gestió i repartiment del correu intern
Càlcul de comissions de col·laboradors i control CAU
Preparació de manuals I etiquetes
✅ Revisió mèdica i validació de factures de bugaderia i EPIs
SUport al Departament Comercial Nacional I, puntualment, al Departament de RR.HH.
Horari
Dilluns a dijous de 8h a 17h Divendres de 7:30 a 14h.
Contracte
- Jornada laboral: Completa
- Tipus de contracte: Temporal
- Sou: 26.900 € bruts mensuals
Formació
CFGM / FPI
Altres dades
Recomanable vehicle propi per poder accedir a les instal·lacions de l’empresa.
COMPETÈNCIES
Comunicació amb el client i l’equip per entendre perfectament les necessitats.
Empatia per poder donar les millors solucions
Orientació al client per buscar la màxima satisfacció.