Altres
Administratiu/va SIE àmbit dones (Tàrrega)
-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Administratiu/va SIE àmbit dones (Tàrrega)
Serveis socioculturals i a la comunitat
Funcions a realitzar
Administriu/va per al servei d’intervenció especialitzada per a dones víctimes de violència masclista.
En aquest servei s’ofereix atenció integral i recursos en el procés de recuperació i reparació a les dones que han patit o pateixen una situació de violència, i també als seus fills i filles.
- Atenció telefònica i recepció de persones usuàries.
- Gestió de l’agenda de l’equip tècnic (reunions, entrevistes, etc.)
- Tramitació de contractes de manera interna, altes i baixes del personal per la pròpia comunicació de la contractació al departament de persones de Intress.
- Suport administratiu del servei i suport general (enviament de documentació, control i gestió del material, anotació de les diferents incidències que es realitzin)
- Control i tramitació de la caixa del servei.
- Arxiu de documentació.
- Mantenir al dia la base de dades i documentació referida als usuaris/es del centre per a poder portar un registre diari de l’activitat, així com per a elaborar documents sol·licitats
- Fer costat a la direcció del centre en temes referits a les inspeccions de les diferents administracions corresponents a cada centre, en l’aplicació i execució de la PRL, LOPD i Qualitat.
- Altres funcions de suport vinculades a gestió d’incidències de manteniment, informàtica, subministraments, etc.
- Altres funcions pròpies de la categoria professional, determinades per la coordinació del servei.
Horari
de dilluns a dijous de 08.30-13.30h i de 15.30-18.30 i divendres de 08.30-15.00h.
Contracte
- Tipus de contracte: Indefinit: Temps Complet
- Sou: 1650,02€ bruts/mensuals (x 14 pagues 23100,28€ bru
Formació
FP2 / CF Grau Superior