ADMINISTRATIU/VA_ jornada parcial 25 hores setmanals de matí
Nova!-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
administratiu/va
Àrea administrativa, de gestió i tècnica
Funcions a realitzar
Gestió de documentació i expedients del personal, acolliments, visites mèdiques, EPIs i formacions. – Gestió d arxiu físic i digital. – Coordinació amb Operacions. – Control vacant disponible, verificació de requisits per aplicar bonificacions al personal. – Seguiment lloc de treball i adaptació. – Control % Personal Discapacitat Nacional i autonòmic – es realitza a principi de mes (en pagar nòmina). – Control per persona discapacitada i per jornades de treball (en hores total). – Enviament de dades i informació d’interès, ajuda a gestions públiques, sortides grupals. – Realització documentació requerida TDL (protocol d’assetjament sexual, actuació emergències…). – Reunions periòdiques CETIP; comunicació directa amb CET DIVERSITAT. – Fitxa de personal entrevistat; programa d’ajust personal i social; pla de suport individual. – Ajustament personal segons necessitats sol·licitades i detectades. – Control % personal amb Discapacitat sobre el total de l’empresa, autonòmic i estatal, en nombre de persones i per jornades completes – Publicació ofertes, gestió de pàgines, entitats. Manteniment borsa de treball. – Seguiment i comunicacions amb les fundacions. – Valoració de lloc de treball/discapacitat.
Horari
De 9:00 a 14:00h
Contracte
- Jornada laboral: Parcial matí
- Tipus de contracte: Indefinit: bonificat
- Sou: 14.000€ bruts/any (25 hores setmanals)
Formació
Llicenciatura / Enginyeria
Altres dades
valorable tenir un certificat de discapacitat del 33% o superior.