Administració i Oficines

ADMINISTRATIU/VA_ jornada parcial 25 hores setmanals de matí

Nova!
Publicat fa 2 setmanes
CORNELLA DE LLOBREGAT
Caduca el 14/06/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

administratiu/va

Àrea administrativa, de gestió i tècnica

Funcions a realitzar

Gestió de documentació i expedients del personal, acolliments, visites mèdiques, EPIs i formacions. – Gestió d arxiu físic i digital. – Coordinació amb Operacions. – Control vacant disponible, verificació de requisits per aplicar bonificacions al personal. – Seguiment lloc de treball i adaptació. – Control % Personal Discapacitat Nacional i autonòmic – es realitza a principi de mes (en pagar nòmina). – Control per persona discapacitada i per jornades de treball (en hores total). – Enviament de dades i informació d’interès, ajuda a gestions públiques, sortides grupals. – Realització documentació requerida TDL (protocol d’assetjament sexual, actuació emergències…). – Reunions periòdiques CETIP; comunicació directa amb CET DIVERSITAT. – Fitxa de personal entrevistat; programa d’ajust personal i social; pla de suport individual. – Ajustament personal segons necessitats sol·licitades i detectades. – Control % personal amb Discapacitat sobre el total de l’empresa, autonòmic i estatal, en nombre de persones i per jornades completes – Publicació ofertes, gestió de pàgines, entitats. Manteniment borsa de treball. – Seguiment i comunicacions amb les fundacions. – Valoració de lloc de treball/discapacitat.

Horari

De 9:00 a 14:00h

Contracte

  • Jornada laboral: Parcial matí
  • Tipus de contracte: Indefinit: bonificat
  • Sou: 14.000€ bruts/any (25 hores setmanals)

Formació

Llicenciatura / Enginyeria

Altres dades

 valorable tenir un certificat de discapacitat del 33% o superior.