Adminitratiu/va Backoffice Comercial
-
Experiència2 Anys
Descripció de l'oferta
Empresa dedicada al sector energètic i a les telecomunicacions precisa incorporar Adminitratiu/va Backoffice Comercial
Administració i gestió
Funcions a realitzar
– Gestió de sol·licituds de contracte (contractes, portabilitats, modificacions).
– Tramitació, provisió i seguiment fibra indirecta.
– Coordinació de tasques de les altes de fibra realitzades pel tècnic a camp. (Gestió client, firma documentació)
– Atenció al client i resolució avaries nivell 1
– Gestió impagats
– Gestió incidències
– Facturació
Horari
Dilluns a Dijous: 8:30-9.00 a 17.30-18:00 (1 hora para dinar) Divendres: 8:00 a 15:00
Contracte
- Jornada laboral: Jornada completa
- Tipus de contracte: Indefinit
- Sou: Segons vàlua
Formació
FP2 / CF Grau Superior /Cert. Prof N3
Altres dades
Es requereix:
– Experiència prèvia en treballs administratius i comercials.
– Domini base de dades (Excel), coneixement a nivell usuari de router i mòbils.
– Catala i castella entès, escrit i parlat correctament. Es valorarà tenir bon nivell d’anglès.
– Capacitat de treballar en equip, actitud assertiva, capacitat d’organització i planificació, bona comunicació i empatia, capacitat de resolució de problemes, ganes d’aprendre i afrontar nous reptes, compromís i responsabilitat.