Administració i Oficines

AGENT ESPECIALITZAT/ADA EN ATENCIÓ A USUARIS/ÀRIES I GESTIÓ INTERNA

Nova!
Publicat fa 6 dies
SANT CUGAT DEL VALLES
Caduca el 28/09/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

AGENTS ESPECIALITZAT/ADA EN ATENCIÓ A USUARIS/ÀRIES I GESTIÓ INTERNA

Àrea administrativa, de gestió i tècnica

Funcions a realitzar

Actualment, ens trobem en un procés de transformació i creixement, que persegueix potenciar l’excel·lència en l’atenció al client en el dia a dia i ajudar-lo a resoldre aquests possibles dubtes o incidències per aconseguir la seva màxima satisfacció

Com a Agent Especialitzat en Atenció a l’Usuari i Gestió Interna hi tindràs un paper clau en la resolució de qüestions vinculades als nostres serveis.

Com serà el teu dia a dia:

• Tindràs tracte directe amb els usuaris de les eines que desenvolupem al nostre Centre Tecnològic.

• Atendràs consultes de notaries i professionals del sector relatives al funcionament de les eines tecnològiques, principalment per telèfon i altres canals digitals.

• Donaràs resposta als seus dubtes de funcionament i altres qüestions relacionades amb les plataformes tecnològiques, escalant aquelles incidències quan calgui.

• A nivell de gestió, col·laboraràs en tasques com ara elaboració d’informes, actualització de bases de dades i elaboració de FAQs

• Tindràs formació i acompanyament per facilitar la teva adaptació al nou lloc.

Horari

Veure observacions

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada partida
  • Tipus de contracte: Indefinit: ordinari
  • Sou: 23.000€ bruts jornada 40 hores setmanals

Formació

Cicle formatiu grau mitjà

Altres dades

Jornades laborals possibles, es combina treball presencial amb teletreball:

  • 30 hores de dilluns a divendres de 8:30 a 14:30h. (18.000€ bruts/any)
  • 40 hores de dilluns a divendres en 2 horaris possibles (23.000€ bruts/any):
    • de dilluns a dijous de 9.45 a 19.30h (1 hora per dinar) divendres de 8:30 a 14:30h.
    • de dilluns a dijous de 8.45 a 18.15h (1 hora per dinar) divendres de 8:30 a 14:30h.

Requisits experiència laboral:

Si encaixes en alguna de les següents experiències requerides, no dubtis a aplicar:

– Experiència d’almenys 1 any al despatx d’Advocats, Notaria o Gestoria.

– Experiència mínima de 2 anys en llocs d’atenció al client/usuari, preferiblement en el sector legal o bancari, però seran valorables altres sectors.

– Experiència mínima de 2 anys en llocs de gestió administrativa, amb orientació al client, a diferents sectors (com assegurances, mútues de salut, hotels i centres de reserves, etc.).

Què oferim?

o Un equip altament especialitzat i amb eines tecnològiques innovadores.

o Acompanyament i formació contínua per al teu creixement professional.

o Oportunitats de desenvolupament i projecció dins de la companyia.

o Salari competitiu a més d’altres beneficis:

o Estabilitat empresarial (som client final).

o Contracte indefinit.

o Model híbrid presencial, 2 dies de teletreball a la setmana.

o Desenvolupament de carrera professional i pla de formació contínua.

o Pàrquing gratuït.

o Retribució flexible (tiquet transport, tiquet guarderia, altres…).

o Condicions competitives en assegurança mèdica, internet, telefonia, wellness.

– El servei està dividit en diversos equips segons la gestió de diferents casos, per tant, si creus que encaixes amb alguns dels requisits de l’oferta, no dubtis a inscriure’t, ja que comptaràs amb un procés de formació i acompanyament constant per facilitar-te l’adaptació.