AGENT ESPECIALITZAT/ADA EN ATENCIÓ A USUARIS/ÀRIES I GESTIÓ INTERNA
Nova!-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
AGENTS ESPECIALITZAT/ADA EN ATENCIÓ A USUARIS/ÀRIES I GESTIÓ INTERNA
Àrea administrativa, de gestió i tècnica
Funcions a realitzar
Actualment, ens trobem en un procés de transformació i creixement, que persegueix potenciar l’excel·lència en l’atenció al client en el dia a dia i ajudar-lo a resoldre aquests possibles dubtes o incidències per aconseguir la seva màxima satisfacció
Com a Agent Especialitzat en Atenció a l’Usuari i Gestió Interna hi tindràs un paper clau en la resolució de qüestions vinculades als nostres serveis.
Com serà el teu dia a dia:
• Tindràs tracte directe amb els usuaris de les eines que desenvolupem al nostre Centre Tecnològic.
• Atendràs consultes de notaries i professionals del sector relatives al funcionament de les eines tecnològiques, principalment per telèfon i altres canals digitals.
• Donaràs resposta als seus dubtes de funcionament i altres qüestions relacionades amb les plataformes tecnològiques, escalant aquelles incidències quan calgui.
• A nivell de gestió, col·laboraràs en tasques com ara elaboració d’informes, actualització de bases de dades i elaboració de FAQs
• Tindràs formació i acompanyament per facilitar la teva adaptació al nou lloc.
Horari
Veure observacions
Contracte
- Jornada laboral: Jornada partida
- Tipus de contracte: Indefinit: ordinari
- Sou: 23.000€ bruts jornada 40 hores setmanals
Formació
Cicle formatiu grau mitjà
Altres dades
Jornades laborals possibles, es combina treball presencial amb teletreball:
- 30 hores de dilluns a divendres de 8:30 a 14:30h. (18.000€ bruts/any)
- 40 hores de dilluns a divendres en 2 horaris possibles (23.000€ bruts/any):
- de dilluns a dijous de 9.45 a 19.30h (1 hora per dinar) divendres de 8:30 a 14:30h.
- de dilluns a dijous de 8.45 a 18.15h (1 hora per dinar) divendres de 8:30 a 14:30h.
Requisits experiència laboral:
Si encaixes en alguna de les següents experiències requerides, no dubtis a aplicar:
– Experiència d’almenys 1 any al despatx d’Advocats, Notaria o Gestoria.
– Experiència mínima de 2 anys en llocs d’atenció al client/usuari, preferiblement en el sector legal o bancari, però seran valorables altres sectors.
– Experiència mínima de 2 anys en llocs de gestió administrativa, amb orientació al client, a diferents sectors (com assegurances, mútues de salut, hotels i centres de reserves, etc.).
Què oferim?
o Un equip altament especialitzat i amb eines tecnològiques innovadores.
o Acompanyament i formació contínua per al teu creixement professional.
o Oportunitats de desenvolupament i projecció dins de la companyia.
o Salari competitiu a més d’altres beneficis:
o Estabilitat empresarial (som client final).
o Contracte indefinit.
o Model híbrid presencial, 2 dies de teletreball a la setmana.
o Desenvolupament de carrera professional i pla de formació contínua.
o Pàrquing gratuït.
o Retribució flexible (tiquet transport, tiquet guarderia, altres…).
o Condicions competitives en assegurança mèdica, internet, telefonia, wellness.
– El servei està dividit en diversos equips segons la gestió de diferents casos, per tant, si creus que encaixes amb alguns dels requisits de l’oferta, no dubtis a inscriure’t, ja que comptaràs amb un procés de formació i acompanyament constant per facilitar-te l’adaptació.