Altres
Asesor/a Comercial -Oficina
Nova!-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Asesor/a Comercial- Oficina
Comerç i màrqueting
Funcions a realitzar
Empresa dedicada a la mobilitat i assistència precisa incorporar al seu equip un/a Assessor/a Comercial per l’oficina situada a Sabadell.
La persona seleccionada s’encarregarà de les següents funcions:
- Argumentar els beneficis dels productes i serveis garantint l’excel·lència en el servei.
- Oferir l’amplia gama de productes i serveis.
- Atendre de manera personalitzada als socis i potencials clients de forma presencial i telefònica amb l’objectiu d’oferir serveis que cobreixin les seves necessitats.
- Captar els interessos dels socis per a empatizar i detectar les seves necessitats.
- Fer pressupostos comercials adaptats al soci/a.
- Cobrir les expectatives i necessitats del soci per a acompanyar-lo en tota la seva experiència.
Horari
De dilluns a divendres de 9h a 18h /10h a 19h
Contracte
- Jornada laboral: Completa
- Tipus de contracte: Temporal
- Sou: 25000 € bruts anuals més variable bimensual
Formació
Sense estudis
Altres dades
Competències:
- Orientació al client: Estableix connexions genuïnes amb els clients, escoltant les seves necessitats i oferint solucions adequades que generin una experiència positiva i fidelitzadora.
- Treball en equip: col·laborant activament amb els companys/es per aconseguir els objectius comuns, compartint coneixements i recursos, oferint suport quan cal i respectant les opinions i contribucions dels altres per crear un ambient de confiança i cooperació.
- Negociació: Identificant-les necessitats dels clients i aconseguir acords beneficiosos per ambdues parts, mantenint sempre una actitud flexible i respectuosa per trobar solucions que satisfacin les expectatives del client i els objectius de l’empresa.
Imprescindible:
- Experiència en l’àrea comercial d’assegurances.
- Domini del català i castellà.