ASSESSOR/A CUSTOMER CARE REGIONAL CATALUÑA
-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
ASSESSOR/A CUSTOMER CARE REGIONAL CATALUÑA
Administració i gestió
Funcions a realitzar
Empresa ubicada a Sabadell precisa personal per portar a terme les següents funcions:
-
Donar resposta a les reclamacions dels clients. Recepció, seguiment i solució. Coordinació entre client / instal·lador / transportista / botiga.
-
Avís al client de canvis de data per errors de planificació o manca de producte en la gestió d’instal·lacions.
-
Escolta activa de la veu del client per establir prioritats i plans de millora.
-
Contacte directe amb els instal·ladors.
-
Formació als instal·ladors en l’ús d’eines, comunicació i suport per a dubtes de funcionament i problemes de gestió.
-
Manteniment del calendari actualitzat dels instal·ladors.
-
Gestió documental de l’instal·lador.
-
Gestió de facturació i pagaments a instal·ladors o medidors.
-
Contacte amb l’instal·lador per conèixer l’estat, desenvolupament i finalització de les incidències pendents.
-
Formació al personal de botiga sobre el funcionament de la centralització i el RCO regional.
-
Connexió amb el Líder d’instal·lacions de cada botiga per a possibles pagaments manuals o resolució d’incidències.
-
Realització de pagaments manuals.
-
Contacte amb la logística de les botigues per als enviaments de mercaderia en data i incidències de transport a domicili.
-
Gestió d’incidències de VAD.
-
Reprogramació d’instal·lacions.
-
Creació del SVO amb cita i reposició de producte, seguiment fins a la seva resolució i tancament.
-
Gestió amb els SAT.
Horari
De dilluns a dissabte de 07:00h a 14:30h / 14:30h a 22h jornada rotativa, una setmana de matí i una de tarda, intercalades.
Contracte
- Jornada laboral: Completa
- Tipus de contracte: Indefinit
- Sou: 19000 eur brut anual
Formació
CFGS / FPII
Altres dades
-Comunicació: habilitat per transmetre informació de manera clara, assertiva i empàtica
-Flexibilitat i gestió del canvi: capacitat per adaptar-se a canvis imprevistos
-Orientació al client: oferir solucions personalitzades i garantint una comunicació constant per assegurar-se que els canvis o incidències no afectin la seva satisfacció.