Altres

ASSESSOR/A CUSTOMER CARE REGIONAL CATALUÑA

Publicat fa 2 setmanes
Sabadell
Caduca el 30/09/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

ASSESSOR/A CUSTOMER CARE REGIONAL CATALUÑA

Administració i gestió

Funcions a realitzar

Empresa ubicada a Sabadell precisa personal per portar a terme les següents funcions: 

  • Donar resposta a les reclamacions dels clients. Recepció, seguiment i solució. Coordinació entre client / instal·lador / transportista / botiga.

  • Avís al client de canvis de data per errors de planificació o manca de producte en la gestió d’instal·lacions.

  • Escolta activa de la veu del client per establir prioritats i plans de millora.

  • Contacte directe amb els instal·ladors.

  • Formació als instal·ladors en l’ús d’eines, comunicació i suport per a dubtes de funcionament i problemes de gestió.

  • Manteniment del calendari actualitzat dels instal·ladors.

  • Gestió documental de l’instal·lador.

  • Gestió de facturació i pagaments a instal·ladors o medidors.

  • Contacte amb l’instal·lador per conèixer l’estat, desenvolupament i finalització de les incidències pendents.

  • Formació al personal de botiga sobre el funcionament de la centralització i el RCO regional.

  • Connexió amb el Líder d’instal·lacions de cada botiga per a possibles pagaments manuals o resolució d’incidències.

  • Realització de pagaments manuals.

  • Contacte amb la logística de les botigues per als enviaments de mercaderia en data i incidències de transport a domicili.

  • Gestió d’incidències de VAD.

  • Reprogramació d’instal·lacions.

  • Creació del SVO amb cita i reposició de producte, seguiment fins a la seva resolució i tancament.

  • Gestió amb els SAT.

Horari

De dilluns a dissabte de 07:00h a 14:30h / 14:30h a 22h jornada rotativa, una setmana de matí i una de tarda, intercalades.

Contracte

  • Jornada laboral: Completa
  • Tipus de contracte: Indefinit
  • Sou: 19000 eur brut anual

Formació

CFGS / FPII

Altres dades

-Comunicació: habilitat per transmetre informació de manera clara, assertiva i empàtica

-Flexibilitat i gestió del canvi: capacitat per adaptar-se a canvis imprevistos

-Orientació al client:  oferir solucions personalitzades i garantint una comunicació constant per assegurar-se que els canvis o incidències no afectin la seva satisfacció.