Altres

Assessor/a d’assegurances

Publicat fa 2 mesos
Sabadell
Caduca el 17/09/2024
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Assessor/a d’assegurances

Comerç i màrqueting

Funcions a realitzar

Oficines d’agència asseguradora situades al Vallès Occidental seleccionen personal Assessor d’assegurances per realitzar les següents funcions:

  • Planificar i dur a terme la prospecció i captació de clients.
  • Organitzar i encarregar-se de la post-venda i fidelització dels clients.
  • Gestionar i tramitar els sinistres.

Horari

9:00-14:00 i 15:30-18:00h i divendres de 9-14h
(horari flexible)

Contracte

  • Jornada laboral: Completa
  • Tipus de contracte: Indefinit
  • Sou: 18000€ bruts anuals+variables

Formació

Certificat en ESO / Certificat d’estudis primaris

Altres dades

Es requereixen estudis reglats mínim de l’ESO o Graduat Escolar.

Es requereix experiència en ventes d’un any.

Competències:

  • Competències comunicatives i de negociació en català o castellà.
  • Capacitat i interès per l’aprenentatge en el lloc de treball sobre els serveis, productes que s’ofereixen,
  • Autoconfiança per l’assoliment dels objectius.