Altres

Assistent Departament Laboral

Publicat fa 2 setmanes
Terrassa
Caduca el 15/02/2026
Anar a l'oferta
  • Experiència

Descripció de l'oferta

Assistent Departament Laboral

Gestories i assessories

Funcions a realitzar

  • Tramitació d’altes, baixes i variacions a la Seguretat Social (Sistema RED/RED Directo).
  • Preparació d’esborranys de nòmines i recopilació d’incidències.
  • Gestió de parts d’IT, maternitat/paternitat i altres comunicacions habituals.
  • Preparació de documentació laboral bàsica: contractes, pròrrogues i comunicacions estàndard.
  • Organització d’expedients laborals i suport administratiu al responsable del departament.
  • Atenció i comunicació amb clients per sol·licitar o aclarir la informació necessària.

Horari

8:00-14:00 i 15:30-18:00 de dll a dv i 8:00 – 14:00 dv

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada completa partida
  • Tipus de contracte: Indefinit temps complet
  • Sou: 20.000 – 28.000 € bruts anuals

Formació

Cicle Formatiu Grau Superior

Altres dades

Es requereix:

  • Domini de castellà i català

Es valorarà:

  • Coneixement del programa A3NOM, Microsoft office i Sage nominaplus

Competències:

  • Planificació i organització
  • Habilitats comunicatives
  • compromís i responsabilitat