Altres

Atenció al client

Publicat fa 3 setmanes
VALLS
Caduca el 03/02/2026
Anar a l'oferta
  • Experiència

Descripció de l'oferta

Personal per fer tasques d’atenció al client, suport tècnic i help desk.

Requisits candidatures: Experiència en tasques d’atenció al client. Nivell alt de la llengua catalana. Formació mínima de graduat en ESO. Coneixements d’informàtica i …

ACTIVITATS ADMINISTRATIVES D’OFICINA I ALTRES ACT. AUXILIARS A LES EMPRESES

Funcions a realitzar

Tasques d’atenció al client, suport tècnic i help desk.

Horari

Matí i tarda

Contracte

  • Tipus de contracte: Fix discontinu
  • Sou: Segons conveni

Formació

GRADUAT ESO

Altres dades

Personal per fer tasques d’atenció al client, suport tècnic i help desk.

Requisits candidatures: Experiència en tasques d’atenció al client. Nivell alt de la llengua catalana. Formació mínima de graduat en ESO. Coneixements d’informàtica i velocitat en mecanografia. Disponibilitat per fer formació abans de l’inici del contracte.

L’empresa ofereix: Contracte fix discontinu a temps parcial i complet.

-La jornada de temps parcial, de 22,5 hores setmanals, es fa de dilluns a divendres, amb torn de matí de 9 a 13.30 hores i de torn de tarda de 15.30 a 20 hores.

-La jornada de temps complet, de 39 hores setmanals, es fa de dilluns a dijous de 9.30 a 14.30 hores i de 16.30 a 20 hores + divendres de 10.30 a 14.30 hores i de 16.30 a 20 hores + un dissabte al mes, de 9 a 14 hores o de 14 a 19 hores o d’11 a 16 hores. 

Hi ha formació prèvia abans de l’inici del contracte, del 7 al 16 de gener de 2026, amb horari de dilluns a dijous de 9.30 a 14.30 hores i de 15.30 a 18.30 hores + divendres de 9.30 a 14.30 hores.

Salari segons conveni i jornada de treball.