Altres

Atenció al client amb anglès

Publicat fa 1 mes
Sabadell
Caduca el 10/09/2024
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Atenció al client amb anglès

Administració i gestió

Funcions a realitzar

Empresa especialitzada en solucions d’analítiques especial requereix cobrir un perfil d’Atenció al client. Les principals tasques a desenvolupar son:

  • Atendre i gestionar consultes, queixes i reclamacions dels clients via telefònica i presencial.
  • Registrar les entrades i sortides de clients.
  • Gestionar els correus electrònics i derivar-los al departament adequat.
  • Col·laborar amb altres departaments, com ara vendes o logística, per donar suport.
  • Elaborar pressupostos.
  • Tasques derivades de la posició.

 

Horari

De Dill. a Div. de 15:00h a 19:00h

Contracte

  • Jornada laboral: Parcial
  • Tipus de contracte: Indefinit
  • Sou: 9.475€ salari brut anual

Formació

CFGM / FPI

Altres dades

Requisit imprescindible tenir bon nivell d’anglès per poder rebre i donar resposta a trucades.

Principals competències:

  • Habilitats comunicatives: Capacitat d’expressió i fluïdesa escrita. Capacitat per estructurar el missatge de forma lògica i amb claredat.
  • Orientació al client: predisposició de solució envers els problemes dels clients i mostrar voluntat per solucionar els dubtes.
  • Iniciativa: per trobar solucions o detectar incidències.