Atenció al client
-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Atenció al Client amb anglès alt
ATENCIÓ A LES PERSONES
Funcions a realitzar
• Atendre consultes telefòniques, per correu electrònic i a través de canals digitals, oferint solucions ràpides i precises.
• Gestionar el procés d’atenció pre i postvenda: comandes, devolucions, incidències, seguiment d’enviaments, etc.
• Mantenir una comunicació fluida amb l’equip de vendes, producció i logística per a assegurar la satisfacció del client.
• Redactar documentació comercial i de suport tècnic en anglès i espanyol.
• Donar suport a l’organització de fires, esdeveniments i reunions amb clients internacionals.
• Registrar i actualitzar informació de clients en el CRM de l’empresa
Horari
9h a les 18h
Contracte
- Jornada laboral: Jornada completa
- Tipus de contracte: Contracte de treball indefinit per a treballadors
- Sou: Segons conveni
Formació
Diplomatura/Llicenciatura/Grau
Altres dades
Aquesta figura serà el primer punt de contacte amb els clients nacionals i internacionals, per la qual cosa és imprescindible un domini molt alt de l’anglès