Auxiliar administratiu comptable
-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Auxiliar administratiu comptable
Funcions a realitzar
Gestió i organització de la documentació comptable.
Suport en l’elaboració d’informes financers i tasques administratives.
Col·laboració en el control i seguiment de processos comptables.
Assistència en la implementació i seguiment de normatives de PRL.
Arxiu i manteniment actualitzat de la documentació financera.
Gestió de correus, trucades i tasques de suport administratiu al departament.
Horari
9-13H
Contracte
- Tipus de contracte: Indefinit: ordinari
- Sou: SMI
Formació
FP1 / CF Grau Mig
Altres dades
Requisits:
Experiència en rols administratius o comptables.
Es valoraran coneixements en Prevenció de Riscos Laborals (PRL).
Nivell d’anglès suficient per gestionar documentació i comunicació.
Familiaritat amb programes comptables com SAGE, SAP o similars.
Persona proactiva, amb atenció al detall i capacitat per treballar en equip.
T’oferim:
Contracte a mitja jornada en una empresa consolidada i en creixement.
Oportunitats de formació contínua i desenvolupament professional.
Un ambient de treball col·laboratiu.