Altres

Auxiliar Administratiu (Tàrrega)

Publicat fa 1 mes
Tàrrega
Caduca el 14/05/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Auxiliar Administratiu a Tàrrega

Administració i Gestió

Funcions a realitzar

• Suport en la gestió administrativa del departament d’administració.
• Gestió i arxiu de la documentació relacionada amb el departament administratiu.
• Atenció telefònica i correu electrònic als clients, proveïdors i botigues.
• Tasques de comptabilitat bàsica (registres, conciliacions, etc.).
• Col·laboració en tasques d’inventari i control d’estocs.

Horari

partit /flexible

Contracte

  • Tipus de contracte: Indefinit: Temps Complet
  • Sou: 18.000€ bruts anuals

Formació

FP2 / CF Grau Superior

Altres dades

Requisits:
• Coneixements bàsics de comptabilitat i gestió administrativa.
• Domini de Microsoft Office, amb especial èmfasi en Excel (nivell intermedi).
• Experiència molt valorable amb el programa de gestió Dynamics AX.
• Capacitat per organitzar tasques i gestionar el temps de manera eficaç.
• Iniciativa, autonomia i ganes d’aprendre.
• Actitud positiva i proactiva amb ganes de formar part d’un equip de treball actiu.
• Bona comunicació, tant escrita com verbal.
• Experiència prèvia en un lloc similar serà valorada, tot i que no imprescindible.
• Vehicle propi (ubicats al P.I. La Canaleta de Tàrrega).

Oferim:
• Un entorn de treball dinàmic i motivador, amb un equip jove i compromès amb el creixement de l’empresa.
• Possibilitat de creixement a llarg termini dins de l’empresa.
• Jornada complerta i presencial