Auxiliar Administratiu (Tàrrega)
-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Auxiliar Administratiu a Tàrrega
Administració i Gestió
Funcions a realitzar
• Suport en la gestió administrativa del departament d’administració.
• Gestió i arxiu de la documentació relacionada amb el departament administratiu.
• Atenció telefònica i correu electrònic als clients, proveïdors i botigues.
• Tasques de comptabilitat bàsica (registres, conciliacions, etc.).
• Col·laboració en tasques d’inventari i control d’estocs.
Horari
partit /flexible
Contracte
- Tipus de contracte: Indefinit: Temps Complet
- Sou: 18.000€ bruts anuals
Formació
FP2 / CF Grau Superior
Altres dades
Requisits:
• Coneixements bàsics de comptabilitat i gestió administrativa.
• Domini de Microsoft Office, amb especial èmfasi en Excel (nivell intermedi).
• Experiència molt valorable amb el programa de gestió Dynamics AX.
• Capacitat per organitzar tasques i gestionar el temps de manera eficaç.
• Iniciativa, autonomia i ganes d’aprendre.
• Actitud positiva i proactiva amb ganes de formar part d’un equip de treball actiu.
• Bona comunicació, tant escrita com verbal.
• Experiència prèvia en un lloc similar serà valorada, tot i que no imprescindible.
• Vehicle propi (ubicats al P.I. La Canaleta de Tàrrega).
Oferim:
• Un entorn de treball dinàmic i motivador, amb un equip jove i compromès amb el creixement de l’empresa.
• Possibilitat de creixement a llarg termini dins de l’empresa.
• Jornada complerta i presencial