Altres

Auxiliar Administratiu/va comptabilitat

Nova!
Publicat fa 2 dies
Ullastrell
Caduca el 03/02/2026
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Auxiliar Administratiu/va comptabilitat

Administració i gestió

Funcions a realitzar

Som una empresa especialitzada en el manteniment industrial, garantint l’eficiència i la fiabilitat d’instal·lacions intralogístiques en entorns automatitzats d’última generació (Indústria 4.0). La nostra feina és essencial per assegurar que l’operació dels nostres clients funcioni correctament.

Busquem un/a Auxiliar Administratiu/va per donar suport al departament de comptabilitat i finances en la gestió diària de les operacions administratives, comptables i fiscals, garantint l’ordre, la precisió i el compliment dels procediments interns i de la normativa vigent. El centre de treball està ubicat a Ullastrell.

 

Funcions principals

– Suport al registre comptable: Introducció i revisió de seients comptables (despeses, ingressos, provisions, etc.). Arxivat i classificació de factures, documents financers i justificants comptables.

– Conciliacions bancàries: suport en la comparació de moviments bancaris amb els registres comptables. Detecció i comunicació de discrepàncies.

– Gestió de cobraments i pagaments; control i seguiment de comptes a cobrar i pagar. Preparació de relacions de pagaments i suport al control de venciments.

– Col·laboració en tancaments comptables: participació al tancament mensual, trimestral i anual sota supervisió. Recull i revisió documental per a auditories internes o externes.

– Compliment fiscal: suport en la preparació de declaracions fiscals. Gestió documental associada a obligacions tributàries.

– Gestió administrativa de proveïdors: registre i comptabilització de factures de proveïdors. Revisió de documentació i seguiment del procés d’aprovació.

– Atenció a clients i proveïdors: gestió de consultes relacionades amb facturació, cobraments i pagaments. Comunicació professional amb els diferents interlocutors.  

Que oferim:

  • Contracte estable.
  • Bon ambient de treball i cultura corporativa.
  • Horari de dilluns a divendres de 8:00 a 17:00h
  • Salari 17.000.-€ bruts anuals.
  • Incorporació immediata en un equip dinàmic i en creixement.

Horari

De Dll a Dv de 8 a 17h

Contracte

  • Jornada laboral: Completa
  • Tipus de contracte: Indefinit
  • Sou: 17000€ bruts anuals

Formació

CFGM / FPI

Altres dades

Competències:

Flexibilitat i gestió del canvi a l’hora de tenir la capacitat d’adaptar-se a canvis en les prioritats, volum de feina o procediments. Mostrar disponibilitat per assumir tasques variades i facilitat per aprendre nous sistemes de gestió, protocols o productes.

Orientació al client a l’hora de d’identificar les necessitats dels clients amb la intenció de satisfer-los i proporcionar un servei de qualitat.

Treball en equip a l’hora de coordinar-se amb la resta de membres de l’organització per donar els millors resultats.