Altres

Auxiliar Administratiu/va de delegació

Publicat fa 2 mesos
Sabadell
Caduca el 10/06/2024
Anar a l'oferta
  • Experiència
    2 Anys

Descripció de l'oferta

Auxiliar Administratiu/va de delegació

Administració i gestió

Funcions a realitzar

Es requereix una persona amb experiència en l’atenció a persones i l’ atenció al client via telefònica i presencial.

Funcions: Captació de clients, coordinació de Serveis, selecció de personal.

  • Atenció al client, donar informació per la captació dels clients.
  • Atenció al Personal de Cuidadors, empatitzar amb ells i les seves necessitats
  • Atenció a les incidències dels clients i  solució de  conflictes.
  • Fer selecció de personal dels cuidadors per cobrir els serveis.
  • Sol·licitud de la documentació per les noves incorporacions i enviar a RRHH
  • Seguiment documentació signada per pujar l’expedient personal i/o enviar a RRHH.
  • Introducció de dades en Service Manager.
  • Tasques administratives de suport.

Es requereix que pugui fer guàrdies cada 15 dies.

Imprescindible domini de l’Office: Word i Excel

Persona dinàmica i amb iniciativa.

Horari

De Dilluns a Divendres de 10h a 14h i de 15h a 19h

Contracte

  • Jornada laboral: Completa
  • Sou: 18.600.-€ bruts anuals

Formació

CFGM / FPI

Altres dades

IMPORTANT: Oferta vinculada a la FIRA SBD PRO: Fira de la Formació i Treball. Les entrevistes de selecció es realitzaran a la Fira de Sabadell el dia 06 de març 2024. Si superes el primer filtre de selecció, rebràs un correu electrònic amb l’hora de citació.