Administració i Oficines
Auxiliar Administratiu/va departament de Compres
-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Auxiliar Administratiu/va departament de Compres
Administració i Oficines
Funcions a realitzar
Empresa ubicada a Montcada, està cercant un/a Auxiliar Administratiu/va pel departament de Compres:
Funcions:
- Suport en la gestió de compres a Nacionals i internacionals.
- Llançament i seguiment de comandes a proveïdors.
- Gestió documental associada ( Albarans, factures, certificats, etc.)
- Actualització BBDD de productes i proveïdors.
- Control de terminis de lliurament i resolució d´ incidències.
- Contacte directe amb proveïdors per a negociacions bàsiques o resolució d´ incidències.
- Suport en la cerca i avaluació de nous proveïdors.
- Control i seguiment d´ estoc juntament amb logística i magatzem.
- Col.laboració amb els departaments de qualitat, producció i comptabilitat.
Habilitats:
- Capacitat organitzativa i atenció al detall.
- Domini d´eines ofimàtiques ( Excel, ERPs, correu electrònic)
- Facilitat per la comunicació amb proveïdors i companys/es.
- Autonomia, proactivitat i actitut resolutiva.
Valorable:
- Nivell intermig d´Anglès
- Experiència en l´Entorn industrial.
S´ofereix:
Contracte indefinit
Horari parcial de matí: de 9:30 a 13:30 hores ( Possibilitat ampliació horària).
Salari: 10.000-12.000 € Bruts / anuals ( per les 20 hores Setmanals)
Disponibilitat Inmediata.
Horari
09:30 – 13:30
Contracte
- Jornada laboral: Mitja jornada matí
- Tipus de contracte: Indefinit temps parcial
- Sou: 10.000 – 12.000 € valorable
Formació
FP2 / CF Grau Superior