Administració i Oficines

Auxiliar administratiu/va departament operacions

Publicat fa 3 setmanes
LLEIDA
Caduca el 16/09/2024
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Auxiliar administratiu/va departament operacions

Administració i Oficines

Funcions a realitzar

Administratiu/va departament operacions per empresa dedicada al manteniment d’equips electrònics.

Funcions: Gestionar i coordinar l’agenda del departament d’operacions. Gestionar inventari i recursos. Donar suport en la planificació i execució de projectes. Col·laborar amb l’equip de logística i producció. Contacte amb client i proveïdors.

Coneixements valorables en gestió de projectes i logística, i gestionant eines de ticketing.

Indispensable tenir nivell mitjà d’anglès.

Es requereix medi de transport per arribar al lloc de feina ubicat al Pol. Ind. dels Frares.

Horari

8:00h a 17:00

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada completa
  • Tipus de contracte: Indefinit
  • Sou: 15876€ bruts anuals

Formació

FP2 / CF Grau Superior /Cert. Prof N3

Altres dades

Habilitats organitzatives i capacitat per a treballar en equip.

Domini d’Ofimàtica – MS Office (Excel especialment) 

Valorable estar en possessió del certificat de discapacitat del 33% o superior.