Administració i Oficines

AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA PER SUPORT DEP. DE COMPTABILITAT I RRHH_ jornada parcial de matí de 25 hores setmanals_ Certificat de discapacitat

Nova!
Publicat fa 7 dies
RUBI
Caduca el 17/01/2026
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA PER SUPORT DEP. DE COMPTABILITAT I RRHH_ jornada parcial de matí de 25 hores setmanals_ Certificat de discapacitat

Àrea administrativa, de gestió i tècnica

Funcions a realitzar

• Suport administratiu a l’ àrea de RRHH (gestió documental, control de fitxatges, suport en processos de selecció, etc.).
• Suport al departament de Comptabilitat (arxiu de factures, control de despeses, conciliacions bàsiques, introducció de dades, etc.).
• Atenció telefònica i gestió del correu electrònic.
• Tasques generals d’ oficina i suport a altres àrees quan sigui necessari.

Horari

De 09:00 a 14:00 hores

Contracte

  • Jornada laboral: Parcial matí
  • Tipus de contracte: Temps parcial: temporal
  • Sou: 10.625€ bruts/any

Formació

Cicle formatiu grau superior

Altres dades

• Experiència prèvia en tasques administratives, especialment en suport a RRHH i/o comptabilitat.
• Certificat de discapacitat igual o superior al 33% (imprescindible).