Tèxtil, pell i cuir
BackOffice – Departament de compres
-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
BackOffice – Departament de compres
Tèxtil, pell i cuir
Funcions a realitzar
Important empresa ubicada a Vilanova del Vallès cerca un/a BackOffice pel departament de compres. Aquesta persona s’encarregarà de donar suport directe a l’àrea de compres, assegurant la correcta gestió administrativa i documental dels processos relacionats amb proveïdors, comandes i seguiment de materials.
Funcions:
- Suport administratiu en la gestió de compres.
- Introducció i seguiment de comandes en el sistema.
- Gestió i actualització de bases de dades de proveïdors.
- Sol·licitud i control de confirmacions de comanda i terminis de lliurament.
- Revisió d’albarans i factures per a la seva correcta validació.
- Comunicació amb proveïdors per a resoldre incidències o gestionar informació tècnica o administrativa.
- Elaboració d’informes de control de compres i seguiment de materials
Requisits:
- Formació en Administració
- Imprescindible experiència prèvia amb tasques similars
- Competències digitals: Paquet Office
- Nivell B2 ANGLÈS
Habilitats i competències:
- Persona ordenada, meticulosa i resolutiva.
- Actitud proactiva i capacitat per a treballar de manera autònoma.
- Atenció al detall i precisió.
- Organització i capacitat per a gestionar diverses tasques alhora.
- Bones habilitats de comunicació escrita i oral.
- Treball en equip i responsabilitat.
S’ofereix:
- Contracte estable
- Salari: Entre 26.000-27.000€/b anuals
- Jornada completa de Dilluns a Dijous de 8:00 a 14:00 i 15:00 a 17:30. Divendres de 8:00 a 14:00 hores
Horari
De Dilluns a Dijous de 8:00 a 14:00 i 15:00 a 17:30. Divendres de 8:00 a 14:00
Contracte
- Tipus de contracte: Indefinit a temps complert
- Sou: 26.000-27.000€ b/anuals
Formació
FP2 / CF Grau Superior