Altres
Cap de Recepció (Hotel)
Nova!-
Experiència2 Anys
Descripció de l'oferta
Cap de Recepció (Hotel)
Hostaleria i turisme
Funcions a realitzar
Nou Hotel ubicat a Sabadell esta en recerca d’un/a cap de recepció amb amb habilitats de lideratge i orientació al client, que garanteixi una experiència excel·lent als seus hostes.
La persona seleccionada s’encarregarà de les següents funcions:
Gestió d’equip:
- Planificar i assignar les tasques diàries del personal de recepció.
- Establir objectius de rendiment i desenvolupament per a l’equip.
- Oferir formació contínua, coaching i feedback efectiu.
- Assegurar el compliment de les normatives locals, autonòmiques i de seguretat laboral.
- Supervisar que l’equip disposi de la formació, eines i recursos necessaris.
Atenció a l’hoste:
- Garantir un servei professional, amable i personalitzat per part de l’equip.
- Interactuar amb els hostes durant la seva estada per reforçar-ne la satisfacció.
- Resoldre queixes o incidències de manera eficaç i proactiva.
- Fer inspeccions periòdiques de recepció i zones comunes per mantenir els estàndards.
Gestió financera i operativa:
- Participar en l’elaboració del pressupost anual del departament.
- Supervisar el control de despeses, estratègies de tarifes i vendes addicionals a recepció.
- Supervisar l’àrea d’auditoria nocturna i l’elaboració d’informes diaris.
- Impulsar l’ocupació i l’ADR mitjançant una gestió eficient de l’inventari i les tarifes.
Negoci responsable:
- Verificar instruccions de facturació i política de crèdit dels hostes.
- Assegurar una gestió correcta i segura de les transaccions.
- Formar l’equip en els procediments de PBX i protocols d’emergència.
- Ser el punt central de comunicació en situacions crítiques (policia, emergències locals…)
Horari
Rotatiu
Contracte
- Jornada laboral: Completa
- Tipus de contracte: Indefinit
- Sou: 20.000 euros bruts anuals per 12 pagues.
Formació
Graduat ESO (GESO) / Graduat Escolar
Altres dades
Imprescindible
- Domini de l’idioma anglès amb fluïdesa.
- Experiència en hotels i/o similars.
Valorable
- Excel·lents habilitats de lideratge, organització i resolució de conflictes.
- Disposar d’un medi de transport per arribar a l’hotel (horaris rotatius)
Competències
- Organització i planificació a l’hora de realitzar les funcions previstes durant la jornada laboral.
- Orientació al client a l’hora de atendre els dubtes i consultes de les persones allotjades en l’hotel.
- Direcció de persones a l’hora de fer planificar i asignar les tasques diaries a l’equip de recepció.
- Comunicació a l’hora de comunicar-se amb l’idioma més convenient en funció de l’altre persona (castellà, anglès…)