Altres

Cap de Recepció (Hotel)

Nova!
Publicat fa 1 setmana
Sabadell
Caduca el 08/12/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    2 Anys

Descripció de l'oferta

Cap de Recepció (Hotel)

Hostaleria i turisme

Funcions a realitzar

Nou Hotel ubicat a Sabadell esta en recerca d’un/a cap de recepció amb amb habilitats de lideratge i orientació al client, que garanteixi una experiència excel·lent als seus hostes.

La persona seleccionada s’encarregarà de les següents funcions:

Gestió d’equip:

  • Planificar i assignar les tasques diàries del personal de recepció.
  • Establir objectius de rendiment i desenvolupament per a l’equip.
  • Oferir formació contínua, coaching i feedback efectiu.
  • Assegurar el compliment de les normatives locals, autonòmiques i de seguretat laboral.
  • Supervisar que l’equip disposi de la formació, eines i recursos necessaris.

Atenció a l’hoste:

  • Garantir un servei professional, amable i personalitzat per part de l’equip.
  • Interactuar amb els hostes durant la seva estada per reforçar-ne la satisfacció.
  • Resoldre queixes o incidències de manera eficaç i proactiva.
  • Fer inspeccions periòdiques de recepció i zones comunes per mantenir els estàndards.

Gestió financera i operativa:

  • Participar en l’elaboració del pressupost anual del departament.
  • Supervisar el control de despeses, estratègies de tarifes i vendes addicionals a recepció.
  • Supervisar l’àrea d’auditoria nocturna i l’elaboració d’informes diaris.
  • Impulsar l’ocupació i l’ADR mitjançant una gestió eficient de l’inventari i les tarifes.

Negoci responsable:

  • Verificar instruccions de facturació i política de crèdit dels hostes.
  • Assegurar una gestió correcta i segura de les transaccions.
  • Formar l’equip en els procediments de PBX i protocols d’emergència.
  • Ser el punt central de comunicació en situacions crítiques (policia, emergències locals…)

Horari

Rotatiu

Contracte

  • Jornada laboral: Completa
  • Tipus de contracte: Indefinit
  • Sou: 20.000 euros bruts anuals per 12 pagues.

Formació

Graduat ESO (GESO) / Graduat Escolar

Altres dades

Imprescindible

  • Domini de l’idioma anglès amb fluïdesa. 
  • Experiència en hotels i/o similars.

Valorable

  • Excel·lents habilitats de lideratge, organització i resolució de conflictes.
  • Disposar d’un medi de transport per arribar a l’hotel (horaris rotatius)

Competències

  • Organització i planificació a l’hora de realitzar les funcions previstes durant la jornada laboral.
  • Orientació al client a l’hora de atendre els dubtes i consultes de les persones allotjades en l’hotel.
  • Direcció de persones a l’hora de fer planificar i asignar les tasques diaries a l’equip de recepció. 
  • Comunicació a l’hora de comunicar-se amb l’idioma més convenient en funció de l’altre persona (castellà, anglès…)