Indústries d'Alimentació, Begudes i Tabac

COMERCIAL I GESTIÓ DELS/LES CLIENTS/ES PER A UN OBRADOR

Publicat fa 4 setmanes
Caduca el 28/01/2024
Anar a l'oferta

Descripció de l'oferta

COMERCIAL I GESTIÓ DELS/LES CLIENTS/ES PER A UN OBRADOR

Indústries d’Alimentació, Begudes i Tabac

Funcions a realitzar

Es busca un/a comercial per treballar a un obrador amb espai de venda on elaborem melmelades de proximitat de manera totalment artesanal ubicada a Barcelona.

TASQUES:

GESTIÓ DE CLIENTS PROFESSIONALS:

  • Fidelització de clients actuals i recerca de nous clients potencials.
  • Facilitar informació sobre els productes i el projecte, demostrant interès i preocupació per resoldre satisfactòriament les seves necessitats.
  • Gestió i seguiment de documentació relativa a llistats de clients, sol·licituds, visites… tant en suport digital com convencional.

GESTIÓ DE CLIENTS PROFESSIONALS:

  • Aplicar tècniques de presentació atractiva de productes per facilitar la seva promoció en el punt de venda i transmetre la imatge de l’empresa.
  • Atendre als clients de la botiga física.
  • Gestionar les comandes de la botiga online.
  • Proporcionar atenció telefònica i per correu electrònic als clients, entitats i empreses que col·laboren amb la cooperativa.

Gestió logística i administrativa:

  • Recepció de mercaderies a l’obrador, i control de registre d’entrades conforme als procediments establerts.
  • Realitzar recompte i inventari periòdic de mercaderies i mantenir actualitzada la informació.
  • Preparar comandes.
  • Coordinar el lliurament de comandes amb les empreses de missatgeria i transport.
  • Gestió d’incidències.
  • Optimitzar processos i identificar idees de millora.

Contracte

    Formació

    No és necessària

    Altres dades

    Perfil requerit

    • Titulació mínima requerida: formació professional Grau Mitjà.
    • Es valorarà formació comercial i d’atenció telefònica addicional.
    • Coneixements d’Office i eines TIC a nivell d’usuari: fulls de càlcul, Google Drive…
    • Nivell avançat de català i castellà (oral i escrit).xperiència
    • Experiència mínima de 2 anys en l’àmbit comercial i/o d’atenció al client.

    S’ofereix:

    • Incorporació immediata (desembre 2023).
    • Contracte de mitja jornada (20 hores) amb període de prova
    • Contracte de 6 mesos, ampliable segons evolució.
    • Retribució: 630 € bruts/mes en 12 pagues. Amb possibilitat d’increment a futur.
    • Horaris negociables per a facilitar la conciliació.
    • Possibilitat d’esdevenir sòcia treballadora de la cooperativa a mig termini.
    • Empresa ubicada a Barcelona (Barri Poblenou)