Altres

Controller Financeand Accounting Team

Publicat fa 1 mes
Santiga (Santa Perpètua de Mogoda)
Caduca el 17/06/2024
Anar a l'oferta
  • Experiència

Descripció de l'oferta

Controller, Finance and Accounting Team

Administració i gestió

Funcions a realitzar

Empresa ubicada en Santa Perpetua de la Mogoda precisa incorporar personal per fer les següents funcions:

  • Identificar i liderar projectes de millora de processos financers a nivell global. 
  • Relacionar-se amb liders de grups operatius, examinar el desenvolupament financer investigar oportunitats per millorar les ganancies i recomanar accions que promoguin millor resultats financers.
  • Liderar la preparació i presentació de pressupostos trimestrals i plans de negoci. 
  • Coordinar els cronogrames i presentacions del pressupost, treballant amb els líders del grup operatiu i finances corporatives.
  • Liderar la preparació i presentació de resultats financers mensuals.
  • Identificar i liderar projectes d’anàlisis de decisions estratègiques per generar valor. (Per exemple, inversions en instal·lacions, anàlisis de rentabilitat)
  • Gestionar la planificació i els informes de gastos de capital-
  • Desenvolupar i mantenir relacions de socis amb el lideratge superior.
  • Realitzar altres tasques i assistència a Direcció Financera i altres càrrecs directius si fos necessari.

Horari

07:00 a 15:00 de dilluns a divendres

Contracte

  • Jornada laboral: Completa
  • Tipus de contracte: Indefinit
  • Sou: 50.000 – 55.000 euros bruts anuals per 15 pagues. Salario a valorar durant el procés de selecció (entrevistes i prova).

Formació

Grau universitari / Llicenciatura /

Altres dades

Valorable

  • Formació addicional (Master, MBA…)
  • Excel·lents habilitats analítiques, de resolució de problemes i de gestió.
  • Experiència en un lloc de treball gerencial. 
  • Idioma Corea.
  • Coneixements i habilitats en ERP.
  • Experiència en la industria de la salut i ciències biològiques. 

Competències

  • Pensament analític a l’hora de valorar els pros i contres d’una decisió davant la tasca diaria. 
  • Treball en equip a l’hora de arribar a l’objectiu del departament conjuntament amb l’equip.
  • Responsabilitat a l’hora de verificar la tasca feta abans de passar a gerència.