Convocatòria per a la cobertura del lloc de tècnic/a d’habitatge (arquitecte/a o arquitecte/a tècnic/a o equivalent) de la societat mercantil municipal Promocions Econòmiques Valls. FI TERMINI PRESENTACIÓ A 02/06/2025
Nova!-
ExperiènciaSense experiència
Descripció de l'oferta
Convocatòria 3/2025
BASES PER A LA COBERTURA DEL LLOC DE TÈCNIC/A D’HABITATGE DE LA SOCIETAT MERCANTIL MUNICIPAL PROMOCIONS ECONÒMIQUES VALLS SA. (OFICINA LOCAL D’HABITATGE).
PRIMERA.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA.
1.1. És objecte de le…
ADMINISTRACIÓ PÚBLICA I DEFENSA,SEGURETAT SOCIAL OBLIGATÒRIA
Contracte
- Jornada laboral: Jornada completa
- Tipus de contracte: Eventuals per circumstàncies de la producció
- Sou: Segons conveni
Formació
GRAU UNIVERSITARI
Altres dades
Convocatòria 3/2025
BASES PER A LA COBERTURA DEL LLOC DE TÈCNIC/A D’HABITATGE DE LA SOCIETAT MERCANTIL MUNICIPAL PROMOCIONS ECONÒMIQUES VALLS SA. (OFICINA LOCAL D’HABITATGE).
PRIMERA.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA.
1.1. És objecte de les presents bases la regulació del procés de selecció per a la cobertura del lloc de Tècnic d’Habitatge de la societat mercantil municipal PROMOCIONS ECONÒMIQUES VALLS SA (en endavant «societat»), que gestiona l’Oficina Local d’Habitatge.
1.2. La cobertura del lloc s’efectuarà mitjançant contractació en règim laboral a temps complet i per substitució de treballador amb reserva de lloc de treball.
1.3. Les retribucions brutes anuals a percebre s’estableixen en el conveni laboral de referència.
1.4 La jornada de treball, calendari laboral i horaris, festes, permisos, hores extraordinàries i vacances seran les establertes en el Conveni col·lectiu de treball del sector d’oficines i despatxos de Catalunya que sigui vigent en cada període. En defecte de pacte, s’aplicaran respecte les matèries d’aquest apartat, les disposicions del Reial Decret Legislatiu 2/2015, de 23 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de l’Estatut dels Treballadors.
1.5. S’estableix un període de prova d’un mes, que es desenvoluparà sota la supervisió de Gerència. Durant aquest període de prova, tant el treballador com la societat podran resoldre lliurement el contracte, sense terme de preavís ni dret a cap indemnització.
1.6 Són funcions del tècnic d’habitatge:
a) Gestió de la documentació tècnica i administrativa pròpia de l’Oficina Local d’Habitatge pel que fa a: tramitació de subvencions de rehabilitació, valoració de documentació per ajuts i prestacions i tots els derivats de la pròpia Oficina. Gestió informatitzada de tota la documentació que cal derivar a les diferents administracions públiques amb els programes propis de Generalitat, EACAT, IAREHA i XMLS i altres necessaris pel bon funcionament.
b) Tasques d’inspecció i detecció de situacions anòmales en habitatge, i redacció de la documentació corresponent. Certificació de les condicions d’habitabilitat.
c) Propostes per captació de lloguer. Atenció personal i mediació pel que fa a arrendaments i rehabilitació.
d) Manteniment i gestió i seguiment d’incidències en habitatges gestionats per la societat
e) L’assistència tècnica i administrativa a gerència.
SEGONA.- NORMATIVA APLICABLE AL PROCÉS SELECTIU.
La realització d’aquestes proves selectives es regirà pel previst en les presents bases, i en el seu defecte, s’estarà al que disposa el Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut bàsic de l’empleat públic.
TERCERA.- REQUISITS QUE HAN DE REUNIR LES PERSONES CANDIDATES
a) Tenir la nacionalitat espanyola, sens perjudici del que disposa l’article 57 Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut bàsic de l’empleat públic.
b) Tenir complerts 18 anys d’edat i no excedir de la edat màxima de jubilació forçosa.
c) La titulació d’arquitectura, arquitectura tècnica i edificació o titulació equivalent.
d) No patir cap malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que sigui incompatible amb el desenvolupament de les funcions a realitzar.
e) No haver estat separat/da, per mitjà d’expedient disciplinari, del servei de qualsevol administració pública ni trobar-se inhabilitat per al desenvolupament de funcions públiques.
f) Posseir el certificats de coneixements de nivell de suficiència de llengua catalana orals i escrits (certificat nivell C1 de català) o alguna de les titulacions equivalents d’acord amb el Decret 152/2001, de 29 de maig, sobre avaluació i certificació de coneixements de català, modificat pel Decret 3/2014 de 7 de gener, i l’Ordre VCP/491/2009, de 12 de novembre, per la qual es refonen i actualitzen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de català de la Secretaria de Política Lingüística. Així mateix es d’aplicació el Decret 161/2002 d’11 de juny sobre l’acreditació del coneixement del català i l’aranès en els processos de selecció de personal i de provisió de llocs de treball de les administracions públiques de Catalunya.
Tots els requisits anteriors s’han de tenir en el moment de finalitzar el termini de presentació d’instàncies i gaudir dels mateixos en el dia de la contractació. Els documents acreditatius de les circumstàncies previstes en les presents bases s’han presentar conjuntament amb la instància per formar part del procés de selecció.
QUARTA.- PROCEDIMENT.
4.1. La convocatòria del procés selectiu es farà pública a través el tauler d’anuncis electrònic de l’Ajuntament de Valls i el web de l’Oficina local d’Habitatge.
4.2 La Comissió de valoració estarà formada per:
• Tècnic de l’Ajuntament de Valls (amb veu i vot).
• El Gerent de la Societat (amb veu i vot).
• Tècnic del Consell Comarcal de l’Alt Camp (amb veu i vot).
4.3 Presentació de candidatures
Les persones que desitgin prendre part en el procés hauran de fer la inscripció per via telemàtica a través de l’oferta publicada al web de Vallsgenera, adreçada a la Presidència de Promocions Econòmiques Valls SA i indicar que es realitza per poder participar en el procés selectiu del lloc de treball TÈCNIC D’HABITATGE de la societat PROMOCIONS ECONÒMIQUES VALLS SA
El període per a la presentació de sol·licituds serà de 5 dies naturals, a comptar des de l’endemà de la publicació de l’anunci de la corresponent convocatòria al tauler d’edictes de la seu electrònica de l’Ajuntament de Valls i al web de Vallsgenera. El successius anuncis es publicaran al tauler d’edictes de la seu electrònica de l’Ajuntament de Valls.
Caldrà acompanyar la instància amb la següent documentació:
a) Fotocòpia simple del DNI.
b) Fotocòpia simple de la titulació exigida.
c) Fotocòpia simple del certificat de nivell de català.
d) Currículum acadèmic i professional
e) Relació de mèrits que s’al·leguen
f) Documentació acreditativa dels mèrits al·legats.
Els mèrits insuficientment acreditats no seran valorats.
-En el cas de serveis prestats a l’Administració Pública com administratiu/va caldrà certificat de serveis prestats expedit per l’Administració Pública corresponent, acompanyat de l’informe de vida laboral expedit per la Tresoreria de la Seguretat Social.
-En el cas de treballs prestats en empresa privada com administratiu/va per contracte laboral caldrà aportar el certificat de la vida laboral expedit per la Tresoreria de la Seguretat Social i, a més a més, fotocòpies dels contractes de treball, fulls de nòmina o qualsevol altre mitjà que acrediti la naturalesa dels serveis prestats i la seva durada.
-Les titulacions s’ha d’acreditar mitjançant fotocòpia simple dels títols oficials o homologats.
-Els cursos, seminaris o jornades de formació, reciclatge o perfeccionament s’han d’acreditar mitjançant fotocòpia simple del certificat acreditatiu d’haver realitzat l’acció formativa, fent constar el centre emissor dels mateixos i la duració en hores. Si no consten les hores, o bé la seva duració no es pot deduir del contingut, no es computaran. De les accions formatives de similar contingut temàtic, encara que siguin edicions diferents, es valora únicament la que meriti més. Tampoc es valoren els cursos o estudis que formen part de carreres o titulacions.
4.4. Relació de persones admeses al procés selectiu
Es farà pública la llista provisional de persones admeses i excloses a partir del dia següent de la data de finalització del període de presentació d’instàncies i en un màxim de 72 hores. Si no hi hagués cap candidat exclòs en la relació provisional, aquesta passarà a ser definitiva. En cas contrari, es concedirà un termini de 3 dies hàbils per esmenar les sol·licituds.
Transcorregut el termini d’esmenes, es publicarà en un màxim de 48 hores al taulell d’anuncis de l’Ajuntament de Valls la relació definitiva de persones admeses-excloses. En aquest anunci també es fixarà dia i hora per l’entrevista personal. Les persones aspirants que no compareguin en lloc data i hora de la citació, excepte raons de força major, seran definitivament excloses del procés selectiu.
CINQUENA.- SISTEMA DE SELECCIÓ
El sistema selectiu constarà de dues fases: una valoració de mèrits i una entrevista personal, que a continuació es detallen:
A .- Valoració mèrits (màxim 10 punts)
Consistirà en la valoració dels mèrits al·legats i acreditats per les persones candidates en el moment de presentació d’instàncies. No es tindran en compte els mèrits al·legats posteriorment.
La puntuació màxima en fase de concurs serà de 10 punts. Els mèrits objecte de valoració son els següents:
Experiència professional (fins a un màxim 6 punts)
-Per experiència professional a l’administració pública o entitats del sector públic, en funcions relacionades en l’àmbit de l’habitatge: 0,50 punts per any treballat, fins a un màxim de 6 punts
-Per experiència en el sector públic, 0,25 punts per any treballat, fins a un màxim de 4 punts
-Per experiència en el sector privat, 0,25 punts per any treballat, fins a un màxim de 4 punts
Formació relacionada amb el lloc de treball (fins a un màxim de 4 punts)
– Màsters o postgraus: 0,5 punt per curs
– Per cursos, seminaris o jornades de formació, reciclatge o perfeccionament, que tinguin relació directa amb les funcions de lloc de treball descrit, impartits per organismes oficials, universitats, Instituts, col·legis professionals o Escoles d’Administració, d’acord amb allò que estableix la base 4.3 i de conformitat amb el següent barem. Es valoraran únicament aquelles formacions de fins a 10 anys d’antiguitat a data de la publicació de la present convocatòria:
Per cursos de durada de 10 a 50 hores: 0,10 punts (per cada curs)
Per cursos entre 51 i 100 hores: 0,20 punts (per cada curs)
Per cursos de més de 100 hores: 0,30 punts (per cada curs)
– Certificats de coneixements de llengua catalana, a partir del nivell C2: 1 punt (només es puntuarà un certificat) o nivell de coneixements assimilables acreditables per altres vies que es considerin vàlides.
B.- Entrevista personal (màxim 10 punts)
Consistirà en la realització d’una entrevista individualitzada a les persones aspirants referent a les funcions i tasques a desenvolupar. S’avaluaran les qualitats i idoneïtat de les persones candidates en relació al lloc de treball a proveir, per tal d’avaluar el grau d’adequació al perfil de competències professionals requerit. Es consideren competències professionals a valorar: la capacitat de coordinació, els coneixements en edificació, gestió d’obra i mercat d’habitatge, les habilitats administratives, les aptituds i actituds per a desenvolupar les funcions i per l’aprenentatge, el coneixement en l’àmbit de les polítiques d’habitatge i la gestió pública, el coneixement de les eines ofimàtiques, la capacitat de treball en equip, la motivació i iniciativa, la capacitat comunicativa i la vocació de servei públic.
L’entrevista es puntuarà fins a un màxim de 10 punts.
Seran necessaris un mínim de 5 punts en aquesta fase per poder accedir a la borsa.
SISENA.- RESOLUCIÓ DEL PROCÉS
Tant la valoració dels mèrits com la entrevista serà realitzada per la Comissió de Valoració. La qualificació final dels aspirants serà la suma de les puntuacions obtingudes en les dues fases de què consta el procés de selecció. En cas d’empat en la puntuació global, s’acudirà per dirimir-la a la puntuació atorgada en l’entrevista personal. El Gerent de la societat efectuarà el nomenament de la persona seleccionada i es donarà compte al Consell d’Administració.
La resta de persones candidates passaran a formar part d’una borsa de reserva per al cas de renúncia o no superació del període de prova de la persona proposada, si s’escau. Aquesta borsa tindrà una vigència màxima de divuit mesos a partir de la data de la publicació dels resultats finals del procés selectiu.