Altres

Coordinador/a SAD – Profesional Sociosanitari

Publicat fa 4 setmanes
Sabadell
Caduca el 10/09/2024
Anar a l'oferta
  • Experiència
    2 Anys

Descripció de l'oferta

Coordinador/a SAD – Profesional Sociosanitari

Serveis socioculturals i a la comunitat

Funcions a realitzar

Empresa que ofereix serveis de cura a domicili, precisa un perfil de coordinador/a sanitari que realitzarà les següents funcions:

  • Valoració física, cognitiva i social del cas de forma remota o presencial segons la situació. 
  • Seguiment del cas de forma remota i/o presencial segons la situació. 
  • Acompanyament i ser la persona de referència de la persona atesa.
  • Gestió i activació de serveis associats a la prevenció i cura. 
  • Atenció a les famílies i persones ateses. 
  • Orientació i acompanyament, així com detecció de situacions que requereixin gestió que impliqui la persona atesa i/o la família o entorn. 
  • Atenció, comprensió i coneixement de les necessitats de la persona i la família en cada etapa de la prestació del servei.
  • Participació en els projectes transversals, per exemple: creació i millora del Pla d’Atenció Individual, creació i millora de la formació interna, creació de contingut, intervenció grupal o altres projectes estratègics que millorin la qualitat de vida de les persones als seus domicilis.
  • Planificació i organització de la gestió del servei.
  • Gestió i atenció de les incidències diàries.
  • Coordinació de la gestió de l’equip amb el departament d’administració i selecció.

 

Horari

De dilluns a divendres de 9 a 18hs

Contracte

  • Jornada laboral: Completa
  • Tipus de contracte: Indefinit
  • Sou: 18.000 – 22.000 + variable

Formació

Grau universitari / Diplomatura/

Altres dades

Competències

  • Planificació i organització a l’hora de planificar, prioritzar i distribuir els recursos per tal d’assegurar la consecució dels objectius esperats.
  • Direcció de persones  per gestionar i coordinar a l’equip que té al seu càrrec
  • Treball en equip a l’hora de coordinar-se amb altres departament per arribar a l’objectiu comú de l’empresa.
  • Iniciativa i proactivitat per actuar de manera autònoma així com prendre i assumir decisions per compte pròpia sense dependre de les instruccions dels altres en la realització de les responsabilitats pròpies..