Altres

Customer Service

Publicat fa 1 mes
Sant Quirze del Vallès
Caduca el 17/09/2024
Anar a l'oferta
  • Experiència
    2 Anys

Descripció de l'oferta

Customer Service

Administració i gestió

Funcions a realitzar

Empresa que es dedica a la fabricació de vehicles per la mobilitat de persones amb discapacitat física ubicada a Sant Quirze del Vallès precisa incorporar personal de customer service.

La persona seleccionada s’encarregarà de les següents funcions:

  • Atendre de forma personalitzada i directa als clients nacionals i internacionals (domini idioma anglès).
  • Reportar al Head of Sales.
  • Atendre a tots els leads generats pel CRM.
  • Col·laborar en les accions de màrqueting de l’empresa. 
  • Donar servei d’atenció comercial.
  • Dur a terme tasques administratives a les ortopèdies.
  • Gestionar les comandes al sistema i seguiment d’aquestes.
  • Fer coordinacions amb els departaments de producció i planificació, qualitat i logística.
  • Estar sempre al corrent de l’estat de cadascuna de les comandes dels clients assignats.
  • Gestionarà les incidències.

Horari

De 08:00 a 17:00 de dilluns a dijous i els divendres de 08:00 a 14:00 amb flexibilitat.

Contracte

  • Jornada laboral: Completa
  • Tipus de contracte: Interinitat
  • Sou: 23.000 euros bruts anuals per 15 pagues. El salari es negociable.

Formació

CFGM / FPI

Altres dades

Valorable

  • Idioma francés.
  • Experiència en el sector medical devices o mobilitat.
  • Coneixements SAGE 200.

Competències

  • Aprenentatge i utilització de coneixements a l’hora d’adquirir els coneixements referent al sector i el lloc de treball. 
  • Responsabilitat a l’hora de realitzar les tasques assignades i fer seguiment de les mateixes.
  • Treball en equip a l’hora de arribar a l’objectiu del departament i si cal comunicar-se amb els altres (finances, logística, producció…)