Administració i Oficines

CUSTOMER SERVICE AMB ANGLÈS

Publicat fa 2 mesos
MONTCADA I REIXAC
Caduca el 27/01/2024
Anar a l'oferta
  • Experiència
    2 Anys

Descripció de l'oferta

CUSTOMER SERVICE AMB ANGLÈS

Àrea administrativa, de gestió i tècnica

Funcions a realitzar

En dependència de la Inside Sales Manager, les seves principals tasques i responsabilitats seran:

  • Realitzar ofertes seguint els processos interns establerts i les indicacions del Tècnic Comercial o Cap de vendes internes
  • Realitzar el seguiment telefònic de les ofertes realitzades
  • Introduir en el sistema les comandes dels clients i fer el seguiment d’aquests, assegurant el correcte lliurament
  • Elaboració de les factures de les comandes realitzades
  • Coordinar les trucades i gestions entre els clients i el Tècnic Comercial
  • Informar de la possible falta d’un material i assegurar-se del temps que requereix per a la seva gestió

Horari

De 8:30h a 13h i de 14h a 17:30h

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada partida
  • Tipus de contracte: Indefinit: ordinari
  • Sou: 25.000€ bruts/any

Formació

FPII

Altres dades

  • Busquem persona activa, amb do de gents i capacitat de treball en equip. Disciplinada, organitzada i meticulosa.
  • S’ofereix formació permanent per part de l’empresa. 
  • Requisits valorables: Coneixements de SAP i/o experiència prèvia en sector industrial.