Administració i Oficines
CUSTOMER SERVICE AMB ANGLÈS
-
Experiència2 Anys
Descripció de l'oferta
CUSTOMER SERVICE AMB ANGLÈS
Àrea administrativa, de gestió i tècnica
Funcions a realitzar
En dependència de la Inside Sales Manager, les seves principals tasques i responsabilitats seran:
- Realitzar ofertes seguint els processos interns establerts i les indicacions del Tècnic Comercial o Cap de vendes internes
- Realitzar el seguiment telefònic de les ofertes realitzades
- Introduir en el sistema les comandes dels clients i fer el seguiment d’aquests, assegurant el correcte lliurament
- Elaboració de les factures de les comandes realitzades
- Coordinar les trucades i gestions entre els clients i el Tècnic Comercial
- Informar de la possible falta d’un material i assegurar-se del temps que requereix per a la seva gestió
Horari
De 8:30h a 13h i de 14h a 17:30h
Contracte
- Jornada laboral: Jornada partida
- Tipus de contracte: Indefinit: ordinari
- Sou: 25.000€ bruts/any
Formació
FPII
Altres dades
- Busquem persona activa, amb do de gents i capacitat de treball en equip. Disciplinada, organitzada i meticulosa.
- S’ofereix formació permanent per part de l’empresa.
- Requisits valorables: Coneixements de SAP i/o experiència prèvia en sector industrial.