Altres
Customer Service
-
Experiència3 Anys
Descripció de l'oferta
Customer Service
Administració i gestió
Funcions a realitzar
Empresa que fabrica i distribueix elements de fixació per aplicacions industrials ubicada a Sabadell precisa incorporar personal administratiu.
La persona seleccionada s’encarregarà de les següents funcions:
- Atendre telefònicament a les empreses client.
- Comptabilitzar factures al programa d’empresa.
- Gestionar el seguiment de les comandes dels clients.
- Controlar els stocks segons les comandes i coordinació de les compres de materials.
- Gestionar albarans i factures.
- Introduir i actualitzar les dades al sistema informàtic.
- Realitzar altres tasques administratives.
Horari
De 09:00 a 13:30 i de 14:00 a 17:30 de dilluns a divendres
Contracte
- Jornada laboral: Completa
- Tipus de contracte: Indefinit
- Sou: 18.000 – 20.000 euros bruts anuals per 12 pagues.
Formació
CFGS / FPII
Altres dades
Competències
- Orientació al client a l’hora d’atendre a tos els/les clients en funció de la seva necessitat.
- Orientació a l’assoliment a l’hora de utilitzar els mètodes que calgui per aconseguir els objectius.
- Comunicació a l’hora de explicar a la persona el missatge perque sigui el mes clar possible en castellà, català i anglès.