Altres

Customer Service

Publicat fa 2 mesos
Sabadell
Caduca el 24/09/2024
Anar a l'oferta
  • Experiència
    3 Anys

Descripció de l'oferta

Customer Service

Administració i gestió

Funcions a realitzar

Empresa que fabrica i distribueix elements de fixació per aplicacions industrials ubicada a Sabadell precisa incorporar personal administratiu.

La persona seleccionada s’encarregarà de les següents funcions:

  • Atendre telefònicament a les empreses client.
  • Comptabilitzar factures al programa d’empresa.
  • Gestionar el seguiment de les comandes dels clients.
  • Controlar els stocks segons les comandes i coordinació de les compres de materials.
  • Gestionar albarans i factures.
  • Introduir i actualitzar les dades al sistema informàtic.
  • Realitzar altres tasques administratives.

Horari

De 09:00 a 13:30 i de 14:00 a 17:30 de dilluns a divendres

Contracte

  • Jornada laboral: Completa
  • Tipus de contracte: Indefinit
  • Sou: 18.000 – 20.000 euros bruts anuals per 12 pagues.

Formació

CFGS / FPII

Altres dades

Competències

  • Orientació al client a l’hora d’atendre a tos els/les clients en funció de la seva necessitat.
  • Orientació a l’assoliment a l’hora de utilitzar els mètodes que calgui per aconseguir els objectius.
  • Comunicació a l’hora de explicar a la persona el missatge perque sigui el mes clar possible en castellà, català i anglès.