Administració i Oficines

CUSTOMER SERVICE_amb anglès alt

Publicat fa 1 mes
SANT CUGAT DEL VALLES
Caduca el 03/01/2026
Anar a l'oferta
  • Experiència
    3 Anys

Descripció de l'oferta

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATIVE

Àrea administrativa, de gestió i tècnica

Funcions a realitzar

  • Gestionar comandes, facturació i documentació administrativa de l’àrea de Customer Service.
  • Tramitar devolucions i gestionar els abonaments corresponents.
  • Mantenir l’arxiu i la base de dades de clients actualitzada i organitzada.
  • Col·laborar amb el departament de After Sales per a la definició de productes especials.
  • Atendre consultes de clients, gestionar reclamacions sobre terminis de lliurament i coordinar acomptes amb producció.
  • Gestionar l’estoc en coordinació amb el magatzem, assegurant la disponibilitat de productes i control d’inventari.

Horari

Dilluns a dijous de 8 a 17h, Divendres de 8 a 14h

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada partida
  • Tipus de contracte: Indefinit: ordinari
  • Sou: 22.000-28.000 € /bruts any segons vàlua

Formació

Cicle formatiu grau mitjà

Altres dades

Requisits:

  • Experiència prèvia en llocs administratius o d’atenció al client (mínim 2 anys).
  • Anglès; i es valora coneixement d’italià.
  • Coneixements avançats de MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
  • Experiència en l’ús de ERP.