Departament administratiu amb certificat de discapacitat +33%
-
ExperiènciaSense experiència
Descripció de l'oferta
Personal per departament administratiu per fer les següents tasques: donar suport als departaments de recursos humans i prevenció de riscos laborals; tasques administratives de coordinació i gestió de personal, amb l’ús del Paquet Office i progr…
ACTIVITATS SANITÀRIES I DE SERVEIS SOCIALS
Horari
De 9 a 17.30 hores amb 1 hora per dinar, de dilluns a divendres
Contracte
- Jornada laboral: Jornada completa
- Tipus de contracte: Eventuals per circumstàncies de la producció
Formació
CICLE FORMATIU GRAU MITJÀ
Altres dades
Personal per departament administratiu per fer les següents tasques: donar suport als departaments de recursos humans i prevenció de riscos laborals; tasques administratives de coordinació i gestió de personal, amb l’ús del Paquet Office i programes informàtics.
Requisits de les persones candidates: Tenir certificat discapacitat +33%. Tenir formació mínima CFGM relacionada amb l’àrea d’administració i/o tenir experiència en les tasques descrites. Tenir permís de conduir B i vehicle propi. Nivell alt del Paquet Office, sobretot Excel. Ser polivalent, autònoma, resolutiva, organitzada, ordenada, metòdica, amb capacitat de concentració, iniciativa i compromís amb la feina.
L’empresa ofereix: Contracte inicial eventual de 6 mesos a jornada completa. Horari de treball de 9 a 17.30 hores amb 1 hora per dinar, de dilluns a divendres. Es valora flexibilitat. Salari segons conveni.