Administració i Oficines

DEPARTAMENT D’ADMINISTRACIÓ I ATENCIÓ AL CLIENT

Publicat fa 4 setmanes
Cambrils
Caduca el 25/12/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    2 Anys

Descripció de l'oferta

DEPARTAMENT D’ADMINISTRACIÓ I ATENCIÓ AL CLIENT

Administració i Oficines

Funcions a realitzar

Busquem una administrativa amb experiència en el sector de l’administració de comunitats per incorporar-se al nostre equip a Cambrils. La persona seleccionada s’encarregarà de donar suport en la gestió diària de comunitats, oferint una atenció propera i eficient als clients, fent el seguiment d’incidències i sinistres, i gestionant la documentació corresponent. També participarà en tasques administratives generals, organització d’arxius i comunicació amb proveïdors i veïns, garantint un servei àgil i de qualitat.

Horari

9-14 i 15-18h (*estiu excepcions)

Contracte

  • Tipus de contracte: Indefinit: ordinari
  • Sou: segons conveni

Formació

FP2 / CF Grau Superior

Altres dades

Incorporació immediata. Experiència prèvia en el sector de l’administració. Domini natiu del català i del castellà. Habilitats comunicatives i orientació al client. Capacitat d’organització i resolució d’incidències.