DEPARTAMENT D’ADMINISTRACIÓ I ATENCIÓ AL CLIENT
-
Experiència2 Anys
Descripció de l'oferta
DEPARTAMENT D’ADMINISTRACIÓ I ATENCIÓ AL CLIENT
Administració i Oficines
Funcions a realitzar
Busquem una administrativa amb experiència en el sector de l’administració de comunitats per incorporar-se al nostre equip a Cambrils. La persona seleccionada s’encarregarà de donar suport en la gestió diària de comunitats, oferint una atenció propera i eficient als clients, fent el seguiment d’incidències i sinistres, i gestionant la documentació corresponent. També participarà en tasques administratives generals, organització d’arxius i comunicació amb proveïdors i veïns, garantint un servei àgil i de qualitat.
Horari
9-14 i 15-18h (*estiu excepcions)
Contracte
- Tipus de contracte: Indefinit: ordinari
- Sou: segons conveni
Formació
FP2 / CF Grau Superior
Altres dades
Incorporació immediata. Experiència prèvia en el sector de l’administració. Domini natiu del català i del castellà. Habilitats comunicatives i orientació al client. Capacitat d’organització i resolució d’incidències.