Administració i Oficines

DEPARTAMENT D’ATENCIÓ AL CLIENT I ADMINISTRACIÓ

Nova!
Publicat fa 1 setmana
Cambrils
Caduca el 31/07/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

DEPARTAMENT D’ATENCIÓ AL CLIENT I ADMINISTRACIÓ

Administració i Oficines

Funcions a realitzar

Formarà part del departament d’administració de finques i les seves funcions seran donar suport al equip de gestors que porten les comunitats, gestionar totes les incidències de les comunitats de propietaris, atenció telefònica i presencial als clients, gestió administrativa i comptable, gestions a institucions públiques, etc

Horari

9- 14 y 15-18, dissabtes de 9 a 13h (estiu)

Contracte

  • Tipus de contracte: Eventuals per circumstàncies de la producció
  • Sou: segons conveni

Formació

Graduat Escolar / ESO

Altres dades

Competencia personal: persona àgil, organitzada, treball en equip, motivació personal per treballar, capacitat de treballar sota pressió