Encarregat/da gestió de residus urbans per substitució
-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Empresa de recollida, tractament i eliminació de residus precisa incorporar Encarregat/da gestió de residus urbans per substitució
Medi Ambient
Funcions a realitzar
1. Coordinació d’operacions: Planificar i supervisar les rutes i els horaris de recollida d’escombraries i neteja viària.
2. Gestió del Personal: Supervisar i coordinar l’equip de treballadors, assegurant que compleixin les seves tasques i mantinguin un alt nivell de rendiment.
3. Manteniment d’equips: Assegurar que els camions d’escombraries, escombradores i altres equips estiguin en bones condicions operatives, gestionant el manteniment i les reparacions necessàries.
4. Control de Qualitat: Monitoritzar i avaluar la qualitat del servei prestat, implementant millores i solucions a problemes identificats.
5. Gestió de Residus: Assegurar el maneig adequat dels residus, incloent la separació i reciclatge, i compliment de les normatives mediambientals.
Horari
6:00 a 13:15 (dissabtes alterns)
Contracte
- Jornada laboral: Jornada completa
- Tipus de contracte: Durada determinada
- Sou: 30.000 € bruts any
Formació
Graduat Escolar / ESO
Altres dades
Competències requerides:
1. Lideratge i Gestió d’Equips: Habilitat per liderar i motivar un equip divers, promovent la col·laboració i el bon exercici.
2. Organització i Planificació: Capacitat per organitzar rutes, horaris i tasques de manera eficient.
3. Resolució de Problemes: Aptitud per identificar i resoldre problemes ràpidament, prenent decisions efectives sota pressió.
4. Coneixement tècnic: Coneixement dels equips i tècniques de recollida d’escombraries i neteja viària.
5. Comunicació: Excel·lents habilitats de comunicació per interactuar amb el personal, autoritats i ciutadania.
6. Compromís amb el Medi Ambient: Consciència sobre les pràctiques de maneig de residus i la importància de la sostenibilitat.
Competències digitals: Office i manteniment de base de dades.Es valorarà Carnet C+CAP