Altres

Enginyer/a de processos

Nova!
Publicat fa 6 dies
Sabadell
Caduca el 02/09/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    2 Anys

Descripció de l'oferta

Enginyer/a de processos

Indústries manufactureres

Funcions a realitzar

Empresa multinacional dedicada a les solucions de maneig de materials en l’àrea tècnica i de servei, la líder en la indústria de maquinària de magatzem.

Actualment precisa incorporar al seu equip un/a Enginyer/a de processos.

 La persona seleccionada s’encarregarà de les següents funcions:

  • Lideratge de Projectes: Liderar projectes de millora contínua en totes les àrees del departament  (Logística i Tallers), identificant oportunitats d’optimització en els processos existents.
  • Optimització i millora: Desenvolupar i implementar estratègies i plans d’acció per a millorar l’eficiència operativa i la qualitat.
  • Diagnòstic: Analitzar, Identificar i prioritzar oportunitats de millora per a la definició de projectes de millora. Anàlisi de dades: Realitzar anàlisi de dades per a identificar colls d’ampolla, oportunitats de millora en els processos, determinar la consecució de resultats i viabilitat de les propostes.
  • Estandardització: Dissenyar i actualitzar els procediments operatius per a garantir la consistència i la qualitat en l’execució de tasques.
  • Formació: Dur a terme formacions en tècniques i eines de millora contínua, promovent una cultura d’excel·lència operativa en tota l’organització.
  • Col·laboració transversal: Col·laborar amb altres departaments per a assegurar la integració efectiva dels canvis en els processos i projectes.
  • Planificació: Planificar, coordinar i monitorar els diferents treballs necessaris per a la consecució dels objectius dels projectes.
  • Gestió de Riscos: Identificar i avaluar possibles riscos en la consecució dels objectius, i desenvolupar les estratègies i accions per a aconseguir mitigar-los.
  • Resolució de problemes: identificar i abordar problemes i desafiaments que sorgeixin durant el desenvolupament del projecte.

 

Horari

De 08h a 17h
Horari flexible de 08:00h / 09:00h entrada i de 17:00h / 18:00h sortida de dilluns a dijous. Divendres intensiu fins les 14h.
Dos dies a la setmana de teletreball en coordinació amb l’equip.

Contracte

  • Jornada laboral: Completa
  • Tipus de contracte: Indefinit
  • Sou: 32.000 bruts anuals en 14 pagues. Per 14 pagues.
    Plans de carrera i desenvolupament professional.
    Beneficis socials: pla de retribució flexible (assegurança mèdica, tiquet guarderia, tiquet restaurant), descomptes.
    Assegurança de vida

Formació

Grau universitari / Llicenciatura /

Altres dades

Imprescindible:

  • Formació universitària, preferiblement en enginyeria, organització industrial o administració d’empreses.
  • Anglès nivell alt (C1).
  • Experiència prèvia como gestor de projectes.
  • Ofimàtica nivell alt, especialment en Excel.

Valorable:

  • Máster en Organització Industrial.

Competències:

  • Lideratge: Delega responsabilitats transmetent confiança, formant i fent un seguiment efectiu. Dona feedback positiu de millora a cada membre de l’equip per desenvolupar i motivar. Desenvolupa a cada membre de l’equip segons les seves característiques i interessos. 
  • Orientació a l’assoliment: Es fixa objectius ambiciosos. S’esforça per assolir els objectius, superant el que s’espera d’ella. Busca l’excel·lència i la millora contínua a la gestió.
  • Negociació: Intercanvia contrapartides i ofereix concessions a canvi d’altres avantatges i beneficis. Persuadeix al seu interlocutor/a o l’altra part. Li fa veure avantatges i inconvenients de cada opció (pròpia o de l’altre) i l’atrau cap a les seves posicions. És capaç de tancar la negociació i arribar a un acord, verbal o escrit.
  • Planificació i organització: Programa i coordina les tasques a realitzar, assignant feines i establint temps, a efectes d’optimitzar el rendiment i donar la millor resposta possible als requeriments de la situació. Clarifica els rols, objectius i responsabilitats amb l’equip.