Administració i Oficines

Gestor/a econòmic/a per entitat del tercer sector – jornada intensiva (selecció urgent)

Publicat fa 2 mesos
HOSPITALET DE LLOBREGAT, L'
Caduca el 16/06/2024
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Gestor/a econòmic/a per entitat del tercer sector – jornada intensiva (selecció urgent)

Administració i Oficines

Funcions a realitzar

La persona serà l’encarregada d’executar les tasques administratives i de gestió econòmic necessàries per al correcte funcionament de l’entitat:

  • Control pressupostari i comptable de l’ entitat i dels programes.
  • Control i registre de despeses i ingressos (subvencions, prestacions de serveis, donacions, altres).
  • Realització de la justificació econòmica de projectes.
  • Control dels tràmits burocràtics amb les administracions públiques, empreses, proveïdors.
  • Suport en la gestió laboral: documentació riscos laborals, LOPD, control nòmines, registre retributiu…
  • Contacte i seguiment amb les gestories laboral i comptable, inclosa la preparació de la documentació necessària per al compliment de les obligacions fiscals.
  • Preparació de documentació per l’auditoria dels comptes anuals i la rendició de comptes, i per les possibles auditories específiques dels projectes.
  • Facturació.
  • Gestió documental.
  • Actualització dels documents interns de l’associació.
  • Coordinació periòdica amb l’equip de coordinació de l’entitat.

 

Horari

A concretar a l’entrevista

Contracte

  • Jornada laboral: Intensiu
  • Tipus de contracte: Temps parcial: temporal
  • Sou: 18.000 € bruts/any

Formació

FP2 / CF Grau Superior

Altres dades

Per important entitat del tercer sector seleccionem per incorporació immediata un/a professional amb les següents competències requerides per al lloc de treball: 

 

Ganes de treballar, preocupació per la qualitat a la feina, metòdic/a, bona comunicació, adaptabilitat, proactivitat, polivalència, responsabilitat en el lloc de treball, organització i planificació, competència, compromís, habituat al treball en equip, esperit positiu i amb capacitat resolutiva. 

 

Es requereix:

  • Experiència professional en gestió econòmica/financera de projectes i subvencions públiques i en general d’entitats socials (tresoreria, pressupostos, RH).
  • Experiència de treball amb les administracions públiques, entitats socials o del tercer sector.
  • Experiència en la gestió per projectes.
  • Nivell d’idiomes: castellà i català. 
  • Nivell avançat paquet office: 
    • Coneixements mitjans-alt d’ofimàtica i bases de dades. (Excel)
    • Coneixements mitjans-alts de comptabilitat i ús de programes comptables.

S’ofereix: 

  • Contracte per substitució de baixa mèdica en entitat referent del seu sector. 
  • Atractiu salari. 
  • Bon ambient de treball. 

 

Zona de treball a L’Hospitalet de Llobregat (ben comunicada amb transport públic).