Administració i Oficines

Gestor/a Tècnic/a d’obres

Nova!
Publicat fa 5 dies
Balaguer
Caduca el 18/12/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    2 Anys

Descripció de l'oferta

Gestor/a Tècnic/a d’obres

Administració i Oficines

Funcions a realitzar

• Coordinació tècnica i documental dels projectes (contractes, llicències, certificacions, plànols).
• Gestió de comandes de materials (ferro, formigó, PVC, estructures…) amb proveïdors habituals.
• Planificació logística d’entregues de material a obra.
• Seguiment diari d’albarans i imputació dels mateixos a obres i partides (ERP propi).
• Coordinació amb proveïdors i subcontractes per recopilar documentació.

Horari

Horari flexible i adaptable a la conciliació personal! (intensiu, compactat, parcial, etc.).

Contracte

  • Tipus de contracte: Indefinit: ordinari
  • Sou: A convenir

Formació

FP2 / CF Grau Superior

Altres dades

Imprescindible:

  • Experiència en gestió tècnica d’obres (documentació, compres, logística, costos).
  • Coneixements bàsics de gestió econòmica d’obra (pressupostos, amidaments, producció).
  • Capacitat d’organització, atenció al detall i treball en equip.

 Es valorarà

  • Coneixement de normativa i documentació tècnica

T’OFERIM:
– Projectes locals, amb desplaçaments puntuals màxim d’una hora.
– Tracte proper i ambient familiar, dins una empresa professional i dinàmica.
– Estabilitat laboral.