Grau en Administració i Direcció d’Empreses (ADE) amb experiència en comptabilitat
-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Grau en Administració i Direcció d’Empreses (ADE) amb experiència en comptabilitat
Administració i Oficines
Funcions a realitzar
- Portar el control i la gestió de la informació administrativa comptable relativa a l’activitat de l’entitat. El tècnic treballarà la gestió financera de les operacions i supervisarà els processos administratius per optimitzar les activitats de l’entitat i la seva situació financera, així com proporcionar informació fonamental per a la presa de decisions.
- Gestió comptable: registre de les activitats econòmiques i financeres, així com el control periòdic i el tancament mensual i anual. Emplenar i preparar la documentació necessària per complir amb les obligacions fiscals i tributàries, per a la seva realització per una gestoria externa.
- Pressupostos i projeccions financeres: plantejament dels pressupostos economicofinancers. Preparació de balanços, estats de resultats i altres informes necessaris per enviar-los a una gestoria externa Assessorament financer: desenvolupament d’informació rellevant i anàlisi per prendre decisions informades en àrees com ara inversions en nous projectes, necessitats de finançament, etc.
- Organització de documentació administrativa: factures, albarans, rebuts, resguards, extractes bancaris, etc.
- Gestió del personal: suport a la gestió administrativa del personal en coordinació amb la gestoria externa, ajustant-se a la normativa laboral vigent.
- Gestió de la coordinació d’activitats empresarials a les plataformes CTAIMA, ACHILLES, ECOORDINA en coordinació amb els diferents clients.
- Realització de tràmits: suport en la presentació de documents a organismes i administracions públiques en termini i forma requerits, quan sigui necessari.
- Gestió administrativa de compres de recursos materials i equipament: sol·licitud de cotitzacions i realització de pagaments per concepte d’honoraris, compres, esdeveniments, etc.
- Suport a l’àrea comercial.
Horari
De dilluns a divendres de 8 a 13:30 i de dilluns a dijous de 15 a 17 hores
Contracte
- Jornada laboral: Completa
- Tipus de contracte: Indefinit: ordinari
- Sou: 22.000/26.000 € bruts/any
Formació
Grau / Llicenciatura
Altres dades
Important empresa cerca un/a professional amb les següents competències:
Identificació de les pròpies capacitats, metòdica, qualitat a la feina, disposició a l’aprenentatge i situar-se en el context laboral, comunicació, relació interpersonal i treball en equip. Responsabilitat en el propi treball, adaptabilitat, organització i planificació, gestió de l’estrès, polivalència i amb capacitat resolutiva.
– Habilitats transversals requerides:
- Relacions professionals: afavorir les bones relacions externes (proveïdors, auditors, AEAT, assessors, gestories, etc.).
- Grau de concentració adequat per evitar errors en les tasques.
Es requereix:
- Experiència acreditable realitzant funcions en departaments de Comptabilitat.
- Ofimàtica i preferible Contaplus i OneRP.
S’ofereix:
- Contracte Indefinit (després de superar període de prova)
Zona de treball a L’Hospitalet de Llobregat (ben comunicada amb transport públic).
(No es descartarà cap perfil per raó de l’edat, es valorarà cas per cas cada candidatura).