Informador/a Patrimonial
-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Informador/a Patrimonial. Cal transport per arribar al lloc de treball.
Turisme i hoteleria
Funcions a realitzar
• Obrir i tancar els equipaments, en els horaris establerts i especials.
• Activar i desactivar els sistemes de vigilància i seguretat dels equipaments, els punts d’informació, així com de funcionament de la museografia i tenir cura de les instal·lacions.
• Acollir i informar als visitants dels temes relacionats amb la temàtica específica de l’exposició i altres serveis que s’ofereixen a l’equipament.
• Atenció telefònica, telemàtica i/o presencial de sol·licituds de grups i persones visitants que requereixi concertació prèvia i establir els mecanismes perquè aquesta atenció pugui ser resolta durant l’obertura dels equipaments en casos especials o quan la tipologia de la programació ho requereixi
• Fer el seguiment de les activitats de l’equipament, fent-ne l’enregistrament en fotografia i/o vídeo, si escau , en els horaris en que presten el servei, incloses les incidències, si s’escau.
• Saber en tot moment la quantitat de persones visitants del centre, i periòdicament fer control de les sales d’exposicions, durant l’horari del servei.
• Canalitzar les consultes provinents de les persones visitants que no siguin habituals a la persona coordinadora de l’equipament.
• Revisar el correcte funcionament de totes les instal·lacions, elements i dispositius de l’exposició i de l’equipament (inclosos serveis) abans de la seva obertura al públic, durant i després del tancament i atendre’n els usuaris en les demandes puntuals de servei. Informar al coordinador de les possibles incidències.
• Efectuar rondes periòdiques de control, durant període d’obertura dels equipaments per garantir el correcte funcionament de tots els espais, elements i dispositius a disposició dels visitants i usuaris dels equipaments.
• Col·laborar i facilitar les actuacions dels industrials derivades de les tasques de manteniment correctiu i preventiu de les instal·lacions i activitats.
• Atendre tasques complementàries pel bon funcionament de les activitats del centre segons les indicacions de l’Ajuntament de la Canonja. A títol enunciatiu i no exhaustiu: neteja ocasional dels espais interior i exterior, buidatge de papereres, reposició de materials, etc…
• Assumir aquelles tasques que li siguin encomanades pel Pla d’Emergències Municipal. Actuar d’acord amb aquests o el que s’estableixi davant qualsevol situació d’emergència, tenint en compte l’organització i control en l’evacuació de les persones.
Horari
Els horaris concrets s’especificaran en una fase posterior del procés de selecció.
Contracte
- Tipus de contracte: Indefinit a Temps complet
- Sou: 17.690
Formació
BAT.BUP.COU.
Altres dades
Competències i habilitats:
• Identificació i compromís amb els objectius de l’equipament i el seu assoliment.
• Interès i orientació cap a la divulgació científica, la sostenibilitat i el medi ambient.
• Actitud proactiva i dinàmica.
• Intel·ligència emocional i comunicació assertiva.
• Treball en equip i cooperació.
• Flexibilitat i adaptabilitat al canvi.
• Capacitat d’atendre perfils de públic diferents.
• Iniciativa i capacitat per promoure i activar la participació ciutadana.