Netejador/a de grans superfícies
-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Netejador/a de grans superfícies
Serveis socioculturals i a la comunitat
Funcions a realitzar
Empresa de serveis i consultoria requereix incorporar una persona al seu equip que s’encarregarà d’un servei de neteja itinerant en grans superfícies realitzant les següents funcions:
- Escombrar manualment i amb maquinari en funció de la superfície.
- Fregar (eventualment amb maquinari fregadora) i pulir els terres.
- Netejar finestres i altres superfícies de vidre.
- Treure la pols d’estants i expositors de les botigues.
- Mantenir nets els banys i abastir-los del material necessari.
- Altres funcions pròpies del lloc de treball o dels centres de treball.
Horari
Rotatiu de matí (6-14h) i nit (22-6h) de dilluns a divendres
Contracte
- Jornada laboral: Completa
- Tipus de contracte: Indefinit
- Sou: 17000€ bruts anuals
Formació
Certificat en ESO / Certificat d’estudis primaris
Altres dades
Es requereix experiència prèvia en neteja de grans superfícies, valorant-se el coneixement i domini de la utilització del maquinari per poder realitzar la feina de forma autònoma.
Es requereix que la persona domini i es pugui comunicar de forma efectiva com a mínim en una de les dues llengües oficials, català o castellà.
Es requereix permís de conduir B1 i disponibilitat per utilitzar el vehicle de l’empresa per desplaçar-se als diferents centres de treball al llarg de la jornada. La persona s’ha de desplaçar a la central de l’empresa de forma autònoma.
Es requereix disponibilitat horària ja que es treballa en torns intensius de matí o nit i esporàdicament quan els centres de treball ho requereixin es treballarà els diumenges.
La nocturnitat i hores extres són remunerades amb els corresponents plusos.
L’empresa facilita el quadrant horari a dues setmanes vista.
Competències:
- Autonomia en la realització de la neteja dels centres.
- Iniciativa per actuar davant de situacions imprevistes o que requereixin d’un tractament diferent a l’esperat.
- Habilitats comunicatives per mantenir informats a la resta de l’equip i supervisors/res davant de qualsevol imprevist que pugui afectar al desenvolupament del servei.