Altres

Netejador/a de grans superfícies

Publicat fa 2 mesos
Cerdanyola del Vallès
Caduca el 12/05/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Netejador/a de grans superfícies

Serveis socioculturals i a la comunitat

Funcions a realitzar

Empresa de serveis i consultoria requereix incorporar una persona al seu equip que s’encarregarà d’un servei de neteja itinerant en grans superfícies realitzant les següents funcions:

  • Escombrar manualment i amb maquinari en funció de la superfície.
  • Fregar (eventualment amb maquinari fregadora) i pulir els terres.
  • Netejar finestres i altres superfícies de vidre.  
  • Treure la pols d’estants i expositors de les botigues.
  • Mantenir nets els banys i abastir-los del material necessari.
  • Altres funcions pròpies del lloc de treball o dels centres de treball.

Horari

Rotatiu de matí (6-14h) i nit (22-6h) de dilluns a divendres

Contracte

  • Jornada laboral: Completa
  • Tipus de contracte: Indefinit
  • Sou: 17000€ bruts anuals

Formació

Certificat en ESO / Certificat d’estudis primaris

Altres dades

Es requereix experiència prèvia en neteja de grans superfícies, valorant-se el coneixement i domini de la utilització del maquinari per poder realitzar la feina de forma autònoma.

Es requereix que la persona domini i es pugui comunicar de forma efectiva com a mínim en una de les dues llengües oficials, català o castellà.

Es requereix permís de conduir B1 i disponibilitat per utilitzar el vehicle de l’empresa per desplaçar-se als diferents centres de treball al llarg de  la jornada. La persona s’ha de desplaçar a la central de l’empresa de forma autònoma.

Es requereix disponibilitat horària ja que es treballa en torns intensius de matí o nit i esporàdicament quan els centres de treball ho requereixin es treballarà els diumenges.

La nocturnitat i hores extres són remunerades amb els corresponents plusos.

L’empresa facilita el quadrant horari a dues setmanes vista.

Competències:

  • Autonomia en la realització de la neteja dels centres.
  • Iniciativa per actuar davant de situacions imprevistes o que requereixin d’un tractament diferent a l’esperat.
  • Habilitats comunicatives per mantenir informats a la resta de l’equip i supervisors/res davant de qualsevol imprevist que pugui afectar al desenvolupament del servei.