Administració i Oficines
OFERTA PÚBLICA: Borsa de treball de places de Tècnic d’administració general (Tàrrega)
Nova!Descripció de l'oferta
OFERTA PÚBLICA: Borsa de treball de places de Tècnic d’administració general (Tàrrega)
Administració i Oficines
Funcions a realitzar
Les característiques de les places a cobrir són les següents:
- Adscipció orgànica: Secretaria
- Lloc de treball: Tècnic/a superior de gestió administrativa
- Nivell de destí: 26
- Jornada: Completa
- Requeriments específics del lloc de treball: No n’hi ha
- Retribució bruta mensual: 2.955,33
Pel que fa a les principals funcions del lloc de treball a proveir mitjançant la plaça convocada, determinar que seran les següents:
- És responsable de la realització d’activitats administratives de nivell tècnic superior
- Duu a terme funcions de direcció administrativa, gestió, estudi i proposta, preparació de normativa, elaboració d’informes i estudis, inspecció, execució, control, justificació, seguiment i supervisió d’expedients
- Redacta informes tècnic-jurídics, memòries i certificats
- Instrueix expedients dins de l’àmbit competencial on s’adscrigui, com per exemple: expedients sancionadors, expedients disciplinaris, contractació, etc…
- Redacta ordenances, reglaments, plecs de prescripcions tècniques…
- Ofereix assessorament a les diverses àrees i unitats de l’Ajuntament que se li requereixin
- Cerca jurisprudència i actualitza els procediments de la seva competència d’acord amb la legalitat
- Analitza la normativa aplicable, informa i redacta propostes d’acord, així com aquelles altres tasques de caràcter similar que li siguin assignades pels seus superiors.
Horari
L’horari ordinari de la Corporació distribuït de dilluns a divendres.
Contracte
- Jornada laboral: Intensiu
- Tipus de contracte: Indefinit: Temps Complet
Formació
Grau universitari