Oficial de Manteniment (2025-003)
-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Oficial de Manteniment (2025-003)
Edificació i obra civil
Funcions a realitzar
Funcions i tasques:
- Supervisar l’ús i el bon estat del material i l’equipament utilitzat al servei. Controlar la gestió global del magatzem de material segons el paràmetres establerts, omplint els registres corresponents
- Controlar l’ús de les eines manuals i mecàniques, utilitzades en el servei, tenint cura dels seu manteniment i estat de neteja.
- Realitzar les tasques administratives de nivell bàsic que requereixi el desenvolupament de les seves funcions.
- Identificar les possibles incidències que es produeixin per detectar els problemes i defectes que hi pugui haver en la instal·lació.
- Atendre, gestionar i resoldre els problemes que es produeixin en el desenvolupament del servei.
- Notificar la incidència i sempre que sigui possible intentar solucionar-la, en cas que no es pugui, contactar amb la empresa que porta el manteniment en qüestió.
- Detectar els defectes que hi ha a la instal·lació i aportar idees de millora per tal de solucionar-ho.
- Coordinar a les empreses en la realització de pressupostos.
- Coordinar l’execució i atendre a les empreses que realitzin els manteniments preventius i/o manteniments correctius.
- Comprovar que els manteniment preventius i/o manteniment correctius es realitzen correctament i en cas de detectar una incidència comunicar-ho.
- Elaborar el registre i control dels manteniment preventius i/o manteniment correctius que es realitzen.
- Realitzar la programació del sistema de gestió de llum, climatització que es porta telegestionat des d’un PC del mateix edifici.
- Donar suport a l’enginyer en revisió i modificació de plànols de la instal·lació.
- Donar suport i assessorar en els diferents actes i activitats que es desenvolupin en el servei.
Horari
7:30h a 14:30h de dilluns a divendres
Contracte
- Jornada laboral: Completa
- Tipus de contracte: Temporal
- Sou: 23.969€ Bruts anuals
Formació
Graduat ESO (GESO) / Graduat Escolar
Altres dades
Requisits:
Requisit titulació: Graduat ESO / Graduat Escolar o equivalent
Requisit experiència: Mínim 1 any en manteniment d’instal·lacions d’edificis.
Requisit formació: Català parlat i escrit (nivell B1). Les persones que no ho acreditin hauran de fer prova de nivell.
Altres requisits: Permís de conduir (B)
ELEMENTS A VALORAR:
MÈRITS (màxim 40 punts) |
|||
FORMACIÓ (15 PUNTS) |
|||
A (6,5 p) |
Formació reglada directament relacionada amb les funcions del lloc de treball |
FP2, CFGS ,FP1, CFGM o equivalent de la família electricitat, climatització, manteniment industrial
|
6,5 punts |
B (8,5 p)
|
Altres Certificacions (carnets o similars) relacionades amb les funcions del lloc de treball |
Certificacions professional de l’àmbit de manteniment d’instal·lacions relacionades amb el lloc de treball.
|
4,25 punts |
Formació en plans d’igualtat a empreses |
Màxim 0,25 punts |
||
Altre formació complementària relacionada amb les funcions del lloc de treball (per cada curs) |
Menys de 20 hores |
0.3 punts |
|
Entre 20 i 50 hores |
0.6 punts |
||
A partir de 50 hores |
0,9 punts |
||
Puntuació màxima 4 punts |
EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL ÚLTIMS 6 ANYS (màxim 25 PUNTS)
|
|||
A (25p) |
Experiència professional en tasques de manteniments d’instal·lacions. (tant en el sector públic com a l’empresa privada)
|
Més de 12 mesos i fins a 18 mesos |
10 punts |
Més de 18 mesos i fins a 24 mesos |
15 punts |
||
Més de 24 mesos i fins a 30 mesos |
20 punts |
||
Més de 30 mesos |
25 punts |
||
Puntuació màxima 25 punts |
|
Valoració 10 punts |
|
|
20.. Presentació de solucions comercials |
2,5 |
||
22. Treball en equip |
2,5 |
||
8. Iniciativa, autonomia, senzillesa |
2,5 |
||
23. Capacitat de planificació i organització |
2,5 |
Nombre de places: 1 Termini de presentació d’instàncies 25/03/2025
S’establirà per aquesta contractació un període de prova de 60 dies que formarà part del procés selectiu, en els termes indicats a l’article 41-Període de Prova del Conveni Col·lectiu vigent de l’Ajuntament de Sabadell.
Únicament seran valorats aquells mèrits degudament acreditats fins a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació. Un mateix mèrit no podrà ser valorat per més d’un apartat o subapartat.
Documents a presentar:
Instància (indicant el codi de la convocatòria), currículum vitae, fotocòpia del DNI-NIE; fotocòpies dels documents acreditatius dels requisits i dels mèrits al·legats .
Les persones que presentin el document de nacionalitat estrangera, hauran d’acompanyar-lo del certificat de registre de la Unió Europea.
Les persones aspirants amb titulacions obtingudes a l’estranger hauran d’acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acrediti, si s’escau, l’homologació del títol.
No serà necessari adjuntar les acreditacions i mèrits al·legats que hagin de ser informats per Promoció Econòmica de Sabadell, SL. No obstant, la persona candidata haurà de relacionar-les a la instància.
Els diplomes i certificats d’accions formatives hauran de contenir les dates, nombre d’hores i continguts per a ser valorats
En relació a l’experiència professional, s’hauran d’acreditar mitjançant una de les següents opcions:
– Certificat de vida laboral + Certificat de serveis prestats o certificat de tasques expedit per l’empresa o Administració pública, on consti el lloc de treball, categoria professional, la data d’inici i fi de la relació laboral, jornada desenvolupada i breu descripció de les funcions realitzades.
– Certificat de vida laboral + Contracte de treball (on consti la categoria, el lloc de treball i data d’inici).
No acredita l’experiència en tasques relacionades amb el lloc de treball ofertat, només el certificat de vida laboral o només els contractes de treball.
La presentació d’instàncies i documentació referent als processos de selecció es podrà fer per una de les dues vies següents:
▪ Presencialment: empleneu la instància i presenteu-la amb la documentació requerida al Registre de Promoció Econòmica de Sabadell, SL (carretera de Barcelona 208 bis, 08205, Sabadell – Tel. 937453161). Horari del registre: de 9 a 14 h.
▪ En línia (tràmit web): mitjançant el tràmit Instància genèrica Promoció Econòmica de la seu electrònica de l’Ajuntament de Sabadell (requereix certificat electrònic o idCAT Mòbil), adjuntant la documentació requerida.
Especifiqueu a la instància:
▪ Servei: Promoció Econòmica de Sabadell, SL
▪ Codi de convocatòria
▪ Nom del procés de selecció
Documentació acreditativa:
▪ Adjunteu la documentació requerida i justificativa
▪ Els documents o fitxers admesos per als tràmits en línia són:
Mida màxima del document: 20 Mb
Mida màxima total (entre tots els documents): 100 Mb
Nombre màxim de documents: 25
Extensions de document permeses: doc, docx, PDF, txt, gif, jpg, jpeg, odf, odt, ods, xls,
xlsx, bmp, zip, rar.
Per a més informació poseu-vos en contacte amb: [email protected]
Ctra. de Barcelona, 208 bis. Edifici Vapor Llonch. Telèfon 937453161
La llista provisional de persones admeses i excloses es publicarà el dia 27/03/2025 (data orientativa)
Tota la informació es publicarà a efectes informatius de les persones candidates al tauler d’anuncis del Vapor Llonch i/o al web www.vaporllonch.cat (apartat processos de selecció).
PER LES PERSONES CANDIDATES QUE QUEDIN EN RESERVA: Els candidats que resultin reserves, constituiran borsa de treball per cobrir vacants de llocs de treball equivalents durant el termini màxim de 2 any. Amb la finalitat d’evitar la infracció de l’ordenament jurídic aplicable en matèria de contractació temporal i atès que es tracta de contractacions o nomenaments temporals, no s’efectuarà la crida del candidat/a en reserva, i es saltaria al següent candidat, si amb la nova contractació se superessin els períodes màxims d’acumulació de contractes laborals temporals previstos a la legislació vigent, excepte que la modalitat de contractació que s’ofereixi siguin una modalitat de contracte que no generi concatenació de contractes.