Perfil administratiu backoffice amb domini d’excel
-
Experiència2 Anys
Descripció de l'oferta
Perfil administratiu backoffice amb domini d’excel
Administració i Oficines
Funcions a realitzar
Tramitar les sol·licituds dels clients:
o Preparar els pressupostos sol·licitats i fer-ne un seguiment.
o Crear la comanda als sistemes interns amb els requeriments d’informació que necessita l’àrea de producció.
o Introduir la informació en els sistemes propis de manera clara i concisa.
o Gestionar els albarans i les etiquetes dels clients que ho requereixin.
o Actualitzar els sistemes i portals dels clients que ho sol·licitin.
· Gestionar les sol·licituds d’informació dels clients:
o Comunicar actualitzacions de les comandes.
o Anticipar els possibles problemes i traslladar-los als clients.
o Resoldre les incidències ocorregudes relacionades amb la comanda i reportar els casos.
• Seguir les normes establertes al Sistema Integrat de Gestió per aconseguir entre tots la millora contínua.
• Col·laborar amb el Responsable de Departament o amb el Responsable SIG facilitant informació o documentació quan sigui requerida.
• Adjuntar justificacions de no conformitats i bolcar-les en carpeta NO CONFORMITATS GESTIONADES PER BACKOFFICE.
Horari
9:00-14:00h i 15:00 -18:30h de dl a dv
Contracte
- Jornada laboral: Jornada completa
- Tipus de contracte: Indefinit temps complet
- Sou: 18.000 € bruts anuals
Formació
Cicle Formatiu Grau Superior
Altres dades
Requisits imprescindibles:
Experiència minima de 2 anys en departament de logistica i control de qualitat
Experiencia ERP i sistemes informàtics
Experiencia en el sector de les arts gràfiques
Domini de base de dades mitjançant Excel ( Nivell alt )
Competències :
Capacitat resolutiva
Compromís amb la feina
Tolerància a l’estrès
Iniciativa i autonomia
Planificació i organtizació
Orientació al client
Capacitat de comunicació