Perfil administratiu backoffice amb domini d’excel
-
Experiència2 Anys
Descripció de l'oferta
Perfil administratiu backoffice amb domini d’excel
Administració i Oficines
Funcions a realitzar
Es cerca perfil administratiu adjunt a la secretaria tècnica per les funcions :
Domini de base de dades de clients mitjançant Excel a nivell avançat
Atenció telefònica i gestió de trucades, amb alta gestió d’estrès
Gestió i control tarifari per a suport en el departament comercial
Gestió i seguiment de comandes de clients mitjançant ERP
Preparar documentació d’enviaments nacionals i internacionals
Comunicació amb clients i comercial per a la resolució de problemes i atenció de consultes
Creació i actualització de fitxes de clients
Gestió i resolució incidències
Domini de base de dades mitjançant Excel ( Nivell alt )
Qualitat i medi ambient
· Mantenir ordre i neteja al lloc de treball.
· Complir les normes de segregació de residus.
· Complir les bones pràctiques ambientals.
· Conéixer les normes de qualitat establertes i actuar d’acord amb les instruccions rebudes.
· Aportar suggeriments i participar en la millora contínua de les activitats desenvolupades.
· Garantir la confidencialitat de la informació, especialment la que afecta la protecció de dades personals.
Horari
9:00-14:00h i 15:00 -18:30h de dl a dv
Contracte
- Jornada laboral: Jornada completa
- Tipus de contracte: Indefinit temps complet
- Sou: 18.000 € bruts anuals
Formació
Cicle Formatiu Grau Superior
Altres dades
Requisits imprescindibles:
Experiència minima de 2 anys en departament de logistica i control de qualitat
Experiencia ERP i sistemes informàtics
Experiencia en el sector de les arts gràfiques
Competències :
Capacitat resolutiva
Compromís amb la feina
Tolerància a l’estrès
Iniciativa i autonomia
Planificació i organtizació
Orientació al client
Capacitat de comunicació