Altres

Personal administrador de comunitats

Nova!
Publicat fa 4 dies
Terrassa
Caduca el 12/07/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    3 Anys

Descripció de l'oferta

Personal administrador de comunitats

Funcions a realitzar

Busquem incorporar una persona al nostre equip. Concretament al departament d’administració de comunitats per a les següents funcions:

 

  • Gestionar els pagament i la comptabilitat de la comunitat

  • Gestió d’incidències i sinistres de les comunitats, així com la conservació dels béns comunitaris

  • Gestionar el cobrament de les quotes pendents dels propietaris morosos i també el cobrament de les quotes aprovades.

  • Efectuar reunions periòdiques amb els veïns de les comunitats 

  • Administrar tots els àmbits de la finca

Horari

Dilluns a dijous 9.00h -13.30h i h16.00-19.30h i divendres de 8.00h-15.00h

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada completa partida
  • Tipus de contracte: Indefinit temps complet
  • Sou: 20.000€ bruts anuals

Formació

Cicle Formatiu Grau Mig

Altres dades

Requisits: 

  • Habilitats per a la comunicació oral i escrita
  • Experiència en la gestió de comunitats
  • Indispensable el domini de català y castellà escrit i parlat

Es valorarà experiència amb el programa de gestió Gesfincas. 

Competències requerides:

  • Resolució de problemes
  • Comunicació i habilitats interpersonals
  • Iniciativa i dinamisme