Serveis a les Empreses
Personal Administratiu Logístic i de Serveis amb Certificat de Discapacitat
Nova!-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Personal Administratiu Logístic i de Serveis amb Certificat de Discapacitat
Serveis a les Empreses
Funcions a realitzar
Empresa del sector serveis, cerca personal administratiu, per realitzar les següent funcions:
- Control i arxiu de la documentació relacionada amb entrades i sortides de materials i productes acabats, comandes, albarans, factures.
- Registre i seguiment de la producció en bases de dades i eines informàtiques (ERP, fulls de càlcul, etc.).
- Suport en el control d’estoc i avís de sol·licitud de materials necessaris per a la producció.
- Coordinació amb proveïdors, clients i transportistes per a l’entrega i recepció de mercaderies.
- Atenció als clients i resolució d’incidències administratives, anticipant-se a possibles situacions.
- Suport en la gestió de les persones treballadores, control d’assistència, compliment dels horaris i torns, comunicació d’incidències o consultes al departament de RRHH.
- Enviament de sol·licituds i documentació per a contractacions, baixes, vacances, permisos, sol·licitud d’accés i altres incidències dels treballadors al Departament de RRHH.
- Lliurament d’EPIs i documentació de PRL.
- Comunicació amb l’equip tècnic i monitors de la Unitat de Suport per coordinar les necessitats de l’equip del CEE.
- Organització de la documentació generada per l’activitat del taller i de la pròpia delegació.
- Suport administratiu necessari als/les caps de serveis i a la Gerència de l’àrea geogràfica.
- Organització de la documentació generada per l’activitat dels serveis i de la pròpia oficina.
Horari
9:00-14:00h i 15:00-18:30h de dl a dj i 9:00-15:00h els dv. Juliol i agost intensiu
Contracte
- Jornada laboral: Jornada completa partida
- Tipus de contracte: Temporal circumstàncies producció. T. complet
- Sou: 16.000€- 20.000€ bruts anuals (14 pagues)
Formació
Cicle Formatiu Grau Mig
Altres dades
Requisits:
- IMPRESCINDIBLE estar en possessió del Certificat de discapacitat igual o superior al 33%.
- Nivell alt en Eines Ofimàtiques: Office (Excel, Word, Outlook).
- Experiència en el desenvolupament de tasques administratives descrites a l’oferta mínim 1 any.
Valorable:
- Experiència al sector serveis o Centre especial d’ocupació.
Competències requerides en el lloc de treball:
- Tolerant a treballar sota pressió
- Polivalent
- Resolutiu
- Capacitat d’iniciativa
- Resolució de situacions.