Administració i Oficines

Personal administratiu comptable

Publicat fa 2 mesos
Sant Cugat del Vallès
Caduca el 14/06/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Personal administratiu comptable

Administració i Oficines

Funcions a realitzar

Dins del càrrec es faran les següents funcions:

  • Comptabilitat: Registre de les operacions financeres de l’empresa, manteniment dels llibres comptables i elaboració d’informes financers.
  • Quadre de Bancs: Reconciliació dels moviments bancaris amb els registres interns per garantir que els saldos siguin correctes.
  • Gestió de Factures: Organització i seguiment de les factures entrants i sortints per controlar els pagaments i cobraments.
  • Arxiu: Organització i emmagatzematge de documents físics i digitals per facilitar-ne l’accés i seguretat.
  • Pagaments: Realització de pagaments a proveïdors i altres entitats, assegurant que es facin a temps.

Horari

De 8h-14h i de 15-17h de dll a dj. De 8-15h dv

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada completa
  • Tipus de contracte: Indefinit temps complet
  • Sou: 22.000€ bruts anuals

Formació

Cicle Formatiu Grau Mig

Altres dades

Requisits:

  • Coneixements alts de comptabilitat 
  • Control d’eines ofimàtiques: Domini de programari d’oficina com Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).

Es valorable:

  • Tenir carnet de conduir i vehicle propi. 
  • Coneixement en presentacions d’impostos 
  • Coneixement del programa Contaplus.

Competències:

  • Autogestió: Capacitat per gestionar les pròpies tasques i responsabilitats de manera independent i eficient, sense necessitat de supervisió constant.
  • Treball en equip: Capacitat de col·laborar amb altres persones, aportant idees i recursos per aconseguir objectius comuns.
  • Organització: Habilitat per planificar i estructurar les tasques i recursos de manera eficient per aconseguir els objectius establerts.