Administració i Oficines
Personal administratiu comptable
-
Experiència1 Any
Descripció de l'oferta
Personal administratiu comptable
Administració i Oficines
Funcions a realitzar
Dins del càrrec es faran les següents funcions:
- Comptabilitat: Registre de les operacions financeres de l’empresa, manteniment dels llibres comptables i elaboració d’informes financers.
- Quadre de Bancs: Reconciliació dels moviments bancaris amb els registres interns per garantir que els saldos siguin correctes.
- Gestió de Factures: Organització i seguiment de les factures entrants i sortints per controlar els pagaments i cobraments.
- Arxiu: Organització i emmagatzematge de documents físics i digitals per facilitar-ne l’accés i seguretat.
- Pagaments: Realització de pagaments a proveïdors i altres entitats, assegurant que es facin a temps.
Horari
De 8h-14h i de 15-17h de dll a dj. De 8-15h dv
Contracte
- Jornada laboral: Jornada completa
- Tipus de contracte: Indefinit temps complet
- Sou: 22.000€ bruts anuals
Formació
Cicle Formatiu Grau Mig
Altres dades
Requisits:
- Coneixements alts de comptabilitat
- Control d’eines ofimàtiques: Domini de programari d’oficina com Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
Es valorable:
- Tenir carnet de conduir i vehicle propi.
- Coneixement en presentacions d’impostos
- Coneixement del programa Contaplus.
Competències:
- Autogestió: Capacitat per gestionar les pròpies tasques i responsabilitats de manera independent i eficient, sense necessitat de supervisió constant.
- Treball en equip: Capacitat de col·laborar amb altres persones, aportant idees i recursos per aconseguir objectius comuns.
- Organització: Habilitat per planificar i estructurar les tasques i recursos de manera eficient per aconseguir els objectius establerts.