Altres

Personal administratiu de recanvis – SAP

Publicat fa 2 setmanes
Sabadell
Caduca el 20/12/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    2 Anys

Descripció de l'oferta

Personal administratiu de recanvis – SAP

Metall

Funcions a realitzar

Tasques a desenvolupar:

Gestió de l’inventari:

  • Mantenir un inventari precís i actualitzat de totes les peces de recanvi.
  • Realitzar auditories regulars d’inventari als tècnics de taller i SPV per assegurar l’exactitud dels registres.
  • Supervisar els nivells d’estoc i fer comandes de reposició oportunes per evitar mancances.

Subministrament i distribució :

  • Preparar i subministrar les peces de recanvi necessàries pels tècnics de reparació i manteniment
  • Gestionar les sol·licituds de recanvis de manera eficient i oportuna
  • Coordinar amb el departament de compres per gestionar devolucions i reclamacions de peces defectuoses

Documentació i registres:

  • Mantenir registres detallats de les entrades i sortides de recanvis.
  • Gestionar la documentació de compres, comandes i lliuraments.
  • Generar informes periòdics sobre l’estat de l’inventari i l’ús de recanvis.

Relació amb proveïdors:

  • Establir i mantenir bones relacions amb proveïdors de recanvis.
  • Avaluar i seleccionar proveïdors segons la qualitat, cost i temps de lliurament de les peces.
  • Atenció telefònica a tècnics SPV, coordinadors, clients i proveïdors

Procés de comandes

Contacte amb proveïdors i fàbrica

Control d’estoc (magatzem central i furgonetes)

 

Horari

08:00 – 17:00 de dll a dj (flexible de 09:00 – 18:00h), i fins les 14:00h els dv

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada completa
  • Tipus de contracte: Indefinit temps complet
  • Sou: 23.000€ bruts anual (+bonus per objectius)

Formació

FP2 (Tècnic especialista)

Altres dades

Requisits:

  • FPII Administració o similar
  • Experiència mínima de 5 anys en lloc administratiu
  • Experiència de 3 anys en tasques administratives en recanvis o similars
  • Nivell avançat de coneixements ofimàtics
  • Nivell mig d’anglès
  • SAP nivell usuari-avançat

Competències:

  • Mentalitat de servei
  • Pro activitat i habilitats per resoldre problemes
  • Habilitat per negociar i comunicar-se de manera eficaç amb proveïdors i personal intern 
  • Organització
  • Treball en equip