Administració i Oficines

Personal Administratiu Laboral

Nova!
Publicat fa 6 dies
Barcelona
Caduca el 15/11/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Personal Administratiu Laboral

Administració i Oficines

Funcions a realitzar

Es cerca personal que formar part d’un equip administratiu dins d’una institució que vetlla per les relacions laborals col·lectives i realitzar les següents funcions:

  • Gestió documental: registre, arxiu i custòdia de documents relacionats amb els procediments laborals.
  • Tramitació de sol·licituds: recepció i processament de les sol·licituds de conciliació, mediació o arbitratge presentades per empreses o treballadors.
  • Atenció al públic: presencial, telefònica o telemàtica, per informar sobre els procediments, terminis i requisits.
  • Suport a les comissions tècniques: preparació de documentació per a les sessions de mediació o arbitratge, convocatòries, redacció d’actes, etc.

Horari

De 8:30h-14h i de 15:30-18h de dl a dj i de 8:30-14:30h dv i els mesos de juny i juliol

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada completa
  • Tipus de contracte: Indefinit temps complet
  • Sou: Segons Conveni Oficines i Despatxos de Catalunya

Formació

Grau Universitari

Altres dades

Horari: La institució destaca que hi han 2 tardes que es pot fer teletreball. A més la organització esta treballant per una millora laboral.

El lloc de treball està situat a Barcelona Sants Estació, bona comunicació en transport públic.

Competències requerides:

Es valora una persona amb capacitat analítica, que a mesura que atengui trucades, sàpiga situar-se de quin tema i gestió es tracta. Es requereix bones habilitats comunicatives ja que haurà de tractar amb diferents tipus de persones. Indispensable bones habilitats de gestió del temps, per poder programar diferents accions acord a la jornada del seu equip administratiu.