Administració i Oficines

Personal administratiu recepcionista per academia de ball

Nova!
Publicat fa 1 dia
Terrassa
Caduca el 28/06/2025
Anar a l'oferta
  • Experiència
    1 Any

Descripció de l'oferta

Personal administratiu recepcionista per academia de ball

Administració i Oficines

Funcions a realitzar

Funcions i tasques de l’administrativa recepcionista en una acadèmia de ball:

  1. Atenció al client:
    • Recepcionar i atendre els alumnes i els seus familiars, tant presencialment com per telèfon o correu electrònic.
    • Proporcionar informació sobre els cursos, horaris, tarifes i altres serveis de l’acadèmia.
    • Gestionar les inscripcions i les baixes dels alumnes.
  2. Gestió administrativa:
    • Mantenir actualitzats els registres d’alumnes i professors.
    • Gestionar la documentació administrativa, com ara contractes, autoritzacions i certificats.
    • Preparar i enviar comunicacions internes i externes.
  3. Gestió de pagaments:
    • Processar els pagaments de les quotes dels alumnes i altres serveis.
    • Controlar els rebuts i els pagaments pendents.
    • Gestionar la caixa i realitzar els tancaments diaris.
  4. Organització d’horaris i classes:
    • Coordinar els horaris de les classes i les activitats de l’acadèmia.
    • Assegurar-se que les sales estiguin disponibles i preparades per a les classes.
    • Gestionar les reserves d’espais per a esdeveniments especials.
  5. Suport als professors:
    • Assistir els professors amb les seves necessitats administratives.
    • Coordinar les substitucions en cas d’absència dels professors.
    • Ajudar en l’organització d’esdeveniments i actuacions.
  6. Promoció i màrqueting:
    • Col·laborar en la promoció de l’acadèmia i els seus cursos a través de xarxes socials i altres canals.
  7. Manteniment de l’ordre i la neteja:
    • Assegurar-se que la recepció i les àrees comunes estiguin netes i ordenades.
    • Gestionar el subministrament de material d’oficina i altres recursos necessaris per al funcionament de l’acadèmia

Horari

18h – 22h de dll a dv

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada parcial
  • Tipus de contracte: Durada determin vinculat a progr finançats per FSE
  • Sou: segons conveni sector lleure

Formació

Cicle Formatiu Grau Mig

Altres dades

Requisits formatius:

  • Formació acadèmica: Gestió Administrativa, o similar.
  • Formació complementària: Cursos de gestió administrativa, atenció al client, i ús de programes informàtics de gestió.
  • Coneixements informàtics: Domini de programes de gestió administrativa, paquets ofimàtics (Word, Excel, PowerPoint) i eines de comunicació (correu electrònic, xarxes socials).

Experiència:

  • Experiència prèvia: Mínim 2-3 anys d’experiència en tasques administratives i de recepció, preferiblement en entorns educatius o acadèmies.
  • Experiència en atenció al client: Experiència demostrable en atenció al client, gestió de pagaments i inscripcions.

Competències:

  • Habilitats comunicatives: Habilitats de comunicació verbal i escrita, capacitat per tractar amb alumnes, professors i familiars de manera professional i amable.
  • Organització i gestió del temps: Capacitat per gestionar múltiples tasques simultàniament, organitzar horaris i classes, i mantenir l’ordre en la documentació.
  • Resolució de problemes: Capacitat per gestionar incidències i trobar solucions eficients.
  • Treball en equip: Capacitat per col·laborar amb professors i altres membres de l’equip, així com per coordinar-se amb altres departaments.
  • Flexibilitat i adaptabilitat: Capacitat per adaptar-se a canvis en els horaris i les necessitats de l’acadèmia.