Comerç

Personal administratiu teleoperador (Programa FPODual Formació en alternança) pendent otorgament

Publicat fa 1 setmana
Sant Cugat del Vallès
Caduca el 08/02/2026
Anar a l'oferta

Descripció de l'oferta

Personal administratiu teleoperador (Programa FPODual Formació en alternança) pendent otorgament

Comerç

Funcions a realitzar

La Formació Professional Ocupacional Dual (FPO-Dual) és un programa innovador creat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya. L’objectiu principal d’aquesta convocatòria és millorar la ocupabilitat de les persones participants en situació d’atur, mitjançant la formació dual d’un certificat de professionalitat i un contracte de formació en alternança.

La formació consta de l’obtenció del Certificat de Professionalitat d’Activitats de Venda (COMV0108 de nivell 2)

L’empresa que participa al projecte és una startup amb una xarxa de punts de conveniència que ofereix solucions Out Of Home (centre de recollida) als operadors logístics. Aquesta empresa requereix personal teleoperador amb ús d’agents d’IA, les funcions i tasques per desenvolupar aquest lloc de treball són: 

1.- Realitzar venda telefònica (tasques de màrqueting directe):

  • Realitzar trucades telefòniques a comerços potencials per oferir ser un punt de conveniència de Kanguro, aplicant tècniques de persuasió. 
  • Oferir informació detallada sobre els serveis i resoldre dubtes als clients potencials. 
  • Registrar tota la informació a les eines de informàtiques de comunicació: Ringover, Coda i Fonia per mantenir les dades del sistema CRM de l’empresa actualitzat i assegurant que totes les dades siguin precises.    
  • Cercar o prospectar comerços des de l’oficina per oferir servei.

 

 2.- Fidelitzar clients

  • Atendre les queixes i reclamacions:
  • Resoldre dubtes i incidències en el servei o el producte
  • Assessorar sobre els procediments en casos d’incidència amb el servei. 
  • Realitzar seguiment de les incidències per comprovar que han estat resoltes.

 

 3.- Realitzar tasques administratives, contractes i informes:

  • Omplir, revisar i gestionar els contractes amb comerços, assegurant que totes les parts comprenguin i estiguin d’acord amb els termes. 
  • Realitzar informes de seguiment regulars amb comerços potencials i existents, i informar del progrés i qualsevol problema a l’equip de gestió.
  • Gestió de l’arxiu digital i en paper.

 

En el desenvolupament d’aquest lloc de treball s’utilitzen agents intel·ligents que donen suport a aquestes tasques: sistemes capaços de suggerir respostes automàtiques, derivar incidències de manera òptima i prioritzar contactes segons patrons detectats. Això suposa treballar en un entorn pioner de col·laboració humà–IA, on la persona és qui pren les decisions amb el suport d’eines intel·ligents que multipliquen la seva eficàcia.

Horari

Detallat a observacions

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada completa partida
  • Tipus de contracte: Contracte per la Formació en alternança
  • Sou: 1050,17€

Formació

Graduat ESO

Altres dades

Requisits de les persones participants:

Les persones interessades en participar han de pertànyer a algun dels següents col·lectius:
  • Joves entre 16 i 29 anys amb dificultat per accedir al mercat de treball, sense o baixa qualificació, preferentment.

  • Persones majors de 29 anys en situació de risc d’exclusió social, afectades per un expedient de regulació d’ocupació i en el marc de processos de reindustrialització o requalificació professional o amb resolució favorable per l’arrelament per formació

  • Persones majors de 45 anys en situació d’atur de llarga durada

  • Persones majors de 52 anys

  • Dones en situació de violència masclista

  • Persones amb discapacitat i/o trastorn mental.

Totes elles en situació d’atur i inscrites com a demandants d’ocupació en el SOC en el moment d’incorporació al projecte i que compleixin els requisits legals per formalitzar una contractació de formació en alternança.

A més, de disposar la formació d’accés al Certificat de professionalitat de nivell 2 (ESO), en cas de no tenir aquests estudis finalitzats es passarà una prova d’accés.

També s’han de tenir bons coneixements informàtics a nivell d’usuari, bons coneixements de castellà i competència bàsica en català. 

 

Competències pròpies del lloc de treball que es treballaran al llarg de tot el projecte:

El perfil professional objecte d’aquesta edició demanda capacitat de comunicació, negociació i persuasió per poder realitzar l’oferiment telefònic del servei als comerços de convertir-se en punt de conveniència informant de forma clara i precisa utilitzant un llenguatge adaptat al seu interlocutor.

Tanmateix orientació a l’assoliment de resultats i amb capacitat de gestió de l’estrès donat davant les negatives per part dels clients/comerços. És important no perdre de vista els objectius a assolir expressant el desig de millorar els procediments.  

D’igual manera, orientació al client i d’iniciativa, per donar resposta a les diferents incidències i situacions dels clients. 

També serà important capacitat de planificació i organització, així com preocupació per l’ordre i la qualitat per mantenir el fitxer de dades del CRM de l’empresa actualitzat.

També treballar en equip amb els companys/es col·laborant en la consecució d’objectius compartits, així com ser capaç de treballar amb companys/es d’altres departaments per garantir una comunicació fluida.

I la disposició a l’aprenentatge, donat que s’estarà formant i podrà aplicar els coneixements adquirits durant la formació al període de treball efectiu.

Es reforçaran també les competències digitals avançades en l’ús d’eines CRM de nova generació, gestió d’interaccions multicanal i col·laboració amb agents d’IA de l’empresa. Això permetrà que les persones participants assoleixin un perfil professional molt més competitiu i orientat al futur, amb capacitat de treballar en empreses on la tecnologia i la IA formin part integral del seu procés comercial i de l’atenció al client.

 

El programa ofereix:

Contractació de formació en alternança durant 1 any i l’obtenció d’un certificat de professionalitat de nivell 2.

En aquest tipus de contractació es realitza el 35% de la jornada destinat a formació i el 65% restant a jornada laboral a l’empresa. 

Horari laboral (previst): de 9:00-13:00 i de 15:00-19:00 hores de dll a dv .

Horari formatiu (previst): possibilitat de matins de 9 a 13h i/o de tarda de 15 a 19 hores de dll a dv. 

 

“Aquesta actuació està impulsada i subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC) amb fons rebuts del Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE) i del Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports.”