Edificació i Obres Públiques

Personal Administratiu

Publicat fa 3 setmanes
Terrassa
Caduca el 29/06/2024
Anar a l'oferta
  • Experiència
    2 Anys

Descripció de l'oferta

Personal Administratiu

Edificació i Obres Públiques

Funcions a realitzar

Empresa de construcció busca incorporar una persona per el departament d’administració per realitzar diverses tasques:

  • Recepció i atenció telefònica de clients
  • Gestió d’incidències a través de correu electrònic
  • Realització de comptes de resultats i comptes d’explotació de cada obra
  • Realització de pressupostos i factures
  • Conciliació de bancs
  • Responsabilitat en l’àrea de la comptabilitat.

Horari

9:00-13:00h i 14:00-18:00h de dl a dv

Contracte

  • Jornada laboral: Jornada completa partida
  • Tipus de contracte: Indefinit temps complet
  • Sou: Segons conveni de la construcció

Formació

Cicle Formatiu Grau Superior

Altres dades

Competències requerides:

Persona responsable que pugui treballar en equip i de manera independent alhora.

Organitzada i resolutiva: Durant el dia a dia haurà de gestionar diferents processos vinculats a obres publiques que comportarà generar i arxivar un gran volum de documentació.

Amb capacitat d’anàlisi de dades: La persona seleccionada haurà de’extreure conclusions constantment de l’evolució de les dades comptables de l’empresa.

Competències TIC

Coneixements del pack Office.

Es valoraran coneixements de Presto i A3