Personal Administratiu
-
Experiència2 Anys
Descripció de l'oferta
Personal Administratiu
Edificació i Obres Públiques
Funcions a realitzar
Empresa de construcció busca incorporar una persona per el departament d’administració per realitzar diverses tasques:
- Recepció i atenció telefònica de clients
- Gestió d’incidències a través de correu electrònic
- Realització de comptes de resultats i comptes d’explotació de cada obra
- Realització de pressupostos i factures
- Conciliació de bancs
- Responsabilitat en l’àrea de la comptabilitat.
Horari
9:00-13:00h i 14:00-18:00h de dl a dv
Contracte
- Jornada laboral: Jornada completa partida
- Tipus de contracte: Indefinit temps complet
- Sou: Segons conveni de la construcció
Formació
Cicle Formatiu Grau Superior
Altres dades
Competències requerides:
Persona responsable que pugui treballar en equip i de manera independent alhora.
Organitzada i resolutiva: Durant el dia a dia haurà de gestionar diferents processos vinculats a obres publiques que comportarà generar i arxivar un gran volum de documentació.
Amb capacitat d’anàlisi de dades: La persona seleccionada haurà de’extreure conclusions constantment de l’evolució de les dades comptables de l’empresa.
Competències TIC
Coneixements del pack Office.
Es valoraran coneixements de Presto i A3